Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoReSz1975
őstag
EPSON folytatás és befejezés:
Tisztelt Ügyfél!
Köszönjük szépen a küldött e-mailt.
Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.
#EPSONMAIL#0106/1447216#06
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.
Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.
Tisztelettel
Renate Erdelyi
EPSON SERVICE
Válasz erre:
Tisztelt Renate Erdelyi
Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.
Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...
Sajnálom:
Horváth Attila
THE END -
HoReSz1975
őstag
Tisztelt Ügyfél!
Köszönjük szépen a küldött e-mailt.
Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.
#EPSONMAIL#0106/1447216#06
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy termékünkkel nincs megelégedve.
Epson nem korlátozza a felhasználókat a nyomtatásban, hanem éppen ellenkezöleg.
Éppen ebböl az okból kifolyólag, tehát a gép további problémamentes
müködésehez, szükséges az elhasználádott alkatrészek kicserélése, és ezek szoftveres visszaállitása nem elegendö. Remelem ezzel Ön is egyetért.
Nagyon sajnálnánk ha a jövöben nem vetné bizalmát belénk, de ez természetesen az Ön döntése marad.
Ha esetleg még további kérdései is lennének, akkor legyen szíves és kattintson a ''válasz''-ra, mármint a ''reply''-re.
Ez abban nyújt segítséget, hogy azonnal a rendelkezésünkre áll minden információ. Ezáltal könnyebben segíthetünk Önnek.
Elöre is köszönjük az együttmüködését.
Tisztelettel
Renate Erdelyi
EPSON SERVICE
Válasz erre végkifejlet :
Tisztelt Renate Erdelyi
Szerintem meg Pont ellentkezőleg. 2004 -ben is vettem a C45 előtt egy C43 -at és ugyanaz a gond lépett fel, akkor nem írtam semmit senkinek, csak a szervízzel voltam kapcsolatban.
Mégpedig a saját szervízesük mondta, hogy annyira drága lenne a javítás, hogy inkább vegyek másikat.
Persze én ezt nem fogom most már és nem fogok évente 1 - 1 EPSON -t venni, pedig szerettem volna venni egy multifunkcionális nagy EPSON nyomtató, szkenner, fénymásoló egyben.
De gondolom az is 1 év múlva leállna ezzel a gonddal.
Nekem a szervízesük azt mondta, hogy csak a párnát cserélik ki és a számlálót resetelik, de fölösleges 1 év alatt nem lesz semmi gondja és a párnában semmi tinta sincs, megnéztem.
Másik nyomtatóknál nem csinál ilyet, hogy kiírná az alkatrészek szavatóssága lejárt...
Sajnálom:
Horváth Attila -
HoReSz1975
őstag
Kiegészítő--->>>
Az Epson Chip Reste-elő, nem a nyomtató számlálóját rezeteli, hanem a chip-es patronokon a chip-et, így maximálisan ki lehet használni a benne lévő festéket, vagy ha fel van töltve tintával a patron, akkor resetelés után ismét úgy érzékeli mintha tele lenne a patron.
A nyomtatónál amúgy mi volt a hiba üzenet? Nem felváltva villogot a piros meg a zóld led? Ha igen, akkor be kell hozni hozzánk. Ez a hiba kb. a nyomtatók 80%-nál megoldható.
Tisztelettel, Dancs Alex
Gracom KFT. -
HoReSz1975
őstag
Egy f*sza történet, hogy soha ne vegyetek EPSON -t
>Nekem is van most új ilyen nyomtatóm, de azt írja ki, hogy az alkatrészek szavatóssága lejárt, azthiszem nagyon csalodtam az EPSONban, hogy befolyásolja mennyit nyomtasson az ember, pedig a szivacs tiszta. Ezelötti nyomtatóm C43 volt, annak is a pályafutása ezzel szakadt meg és mindkettő nyomtató 1 éves volt pont. FELHÁBORÍTÓ, írni fogok a fogyasztóvédelemnek, ha nem mondják meg hogyan kell az EPROM -ot resetelni...
>A saját szervizesük mondta, hogy dobjam ki a C43 -at is és inkább vegyek másikat, mert többe kerülne megcsináltatni, mint újjat venni...
>
>Kérdezem én ezt is dobjam ki, mert az EPSON korlátozza a pixelszámot, egyik nyomtató cég/ HP, CANON / sem korlátozza csak az EPSON, az ismerseim nem panaszkodtak más típusokra...
>
>Persze minden ismerösmnek elmondom a gondomat és senkinek nem fogom ajánlani ezt a márkát...
>
>Nagyot csalodtam az EPSONban...
Válasz erre--->>>
Tisztelt Horvath Attila!
Köszönjük szépen a küldött e-mailt.
Ahhoz, hogy kérdésére rövid idön belül válaszolni tudjunk, megkérjük
Önt a megnevezett Ticketszám megadására a következö levelében.
Sajnos ez ügyben nem tudunk segíteni, kézülék el kell küldeni javíttatni.
Tehát soha a büdős életbe nem kell EPSON nyomtatót venni, mert korlátozzák, hogy mennyit nyomtassál
B****k meg -
HoReSz1975
őstag
Hi
Az a lényeg, hogy volt egy C43-as nyomtatóm régebben és most van egy C45-ös nyomtatom és nem m űködik. Mégpedig azért, mert azt írja ki, hogy a nyomtató alkatrészeinek szavatóssága lejárt és ennyi...
Ez volt a baj a C43 -nál is. Ez azt jelenti a szervizes szerint, hogy az EPSON -nál olyanok a nyomtatók, hogy nyomtatási képpont mennyiségre van beállitva és, ha eléri ezt a kb. mondok vlmit 125millió képpontot akkor annyi. Szervizbe kellene vinni, hogy ezt reseteljék, csak többe kerül mint egy új.
Valaki tud valamit arról, hogy ezt a resetelést otthon el lehet -e végezni, vagy kuka és új megint ???
HELP
THANX
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3
- Apple asztali gépek
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Horgász topik
- Tudományos Pandémia Klub
- OpenWRT topic
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest