Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klaus Duran: Páramentesítők minősége
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#01110937
törölt tag
Ti meghagytátok a kártyát, az akció után? Emagnál? vagy töröltétek már?
-
Nerazim
őstag
Üdv!
Vettem egy tv-t az emagról és a forgalmazó cég (Flanco) román. A garanciát ebben az esetben kivel majd rendeznem ha úgy van? Kicsit tartok tőle, hogy velük hogy lehet majd szót érteni, ha baj van. -
Bigemperor
senior tag
válasz
Bigemperor #1663 üzenetére
Még mindig semmi, telefonok, emailek, chatek, bolti személyes jelzés, türelmemet kérik, intézik...egyre nagyobb vicc ez a cég...Visa kuponról még szó sincs és már a meghosszabított beváltási idő is lejár
-
prannk
őstag
Üdv. Ha most megrendelek egy ujracsomagolt monitort akkor azt is visszaküldhetem 30 napig?
Hátha lesz valami jó ajánlat black fridayen akkor visszaküldeném és vennék egy újjat.
E célból kérdem hogy játszik e a 30 nap visszaküldés
-
Silentfrog
veterán
Emag.
Rendeltem egy hangfalat. Ingyen szállítás volt feltűntetve, jelenleg is is az van ha újra szeretném rendelni.
Futárt választottam, mivel a többi lehetőség nem volt aktív.
( valszeg a mérete miatt nem vitték sehova)
Felszámoltak 2K futárdíjat. Engedjem el vagy egy picit nyaggasam őket?
Nincs olyan mód amivel ingyen el tudnák hozni.
-
umek
tag
válasz
Bogyi007 #1677 üzenetére
Meg ugyan engedtessék már meg kritikát megfogalmazni, amikor konkrétan hazudnak a felületükön és a chatelésnél nem mondják el a teljes igazságot, bizonytalanságban tartanak, majd (az én esetemben) több hetes késéssel érkezik meg valami, amire esetleg egy számomra fontos ok miatt csúszás nélkül számítottam.
Talán nem akkora elvárás egy ilyen forgalmat generáló céggel szemben, hogy olyan informatikai rendszert tegyen le az asztalra, ahol a felhasználó azt látja, ami valóban történik a termékekkel, nem pedig olyat, ami nem a valóság. Aztán az ügyfélszolgálatostól derül ki, hogy nem is úgy van ám az, mint ahogy én látom, mert...Időt, idegességet és energiát spórolnának mindenkinek.
Meg egy ilyen bakisorozat után annyi nincs bennük, hogy nesze paraszt, itt egy 1000 ftos kupon, költs még nálunk. (Ellenpélda az Alza, észre sem vettem, hogy később jött a termék egy nappal a boxba, csak onnan tudtam meg, hogy jött egy mail, hogy kapok 500 Ft-ot és elnézést kérnek a csúszás miatt.)
-
Bogyi007
veterán
válasz
erdey_a #1676 üzenetére
Könnyű szarkasztikusnak lenni amikor nem veled történik a dolog...
Nem érdekel mi az ok, a TÉNY: kedden kifizettem a rendelésemet ami után a külsős cég tette is a dolgát és kiküldte a terméket és már használom is, míg a másik kettő esetében az Emag a saját raktárából a saját Futárszolgálatuk felé nem volt képes kiadni azokat és ezt az ügyfélszolgálatuk mégcsak nem is magyarázta félre, indoklást persze nem adva.
Innentől én annyit tudok tenni hogy tőlük többször nem rendelek semmit, ja és persze bízom abban hogy a termékekkel nem lesz semmi garanciális probléma, mivel ugyebár az Emag ezt is sokszor elég sajátosan intézi - olyan ROMÁN stílusban és "játékszabályok" szerint...
-
Bogyi007
veterán
Itt maga az Emag a forgalmazó a távirányítót vettem külsőstől azt már csütörtökön át is vettem automatából.
d@vee - kereskedelemben dolgoztam 21 évig, ha mi hasonlóan cselekedtünk volna hogy kifizetés után rajta ülünk a terméken sanszosan hamar jött volna büntetés.
Csak hát vannak egyenlők és egyenlőbbek...
-
d@vee
őstag
válasz
Bogyi007 #1671 üzenetére
Így kiverni a hisztit pár szarért jesszus. Tipik kivagyok én vásárlók, azthiszik a világ közepe mindegyikük.
Millió+1 rendelés van mögöttem, majd minden magyar webshopból, a világ fél pénze otthagyva, anno cégnél is cégre minden lószart.
Hányszor volt hogy valami másfél héttel később, volt aki 3 hétre rá jött meg. Sose vertem ki a balhét érte.
Én aztán nem védem egyik weboldalt sem, egy pénzlopó nyerészkedő kapzsi hazug szarrágó az összes, kivétel nélkül.
De ezért amikor ilyet látok kinyílik a bicska, mert van még hatmillió másik vásárló, a raktárba meg pár ember dolgozik minimálbéren, néha hibáznak ők is.
Én felhívnám a fogyasztóvédelmet a helyedben, miez már hogy késik tőlük a rendelés. Még be is perelném őket. -
Bogyi007
veterán
Nálam is alakul a barátság...
Október 30.-án délután kettő előtt rendeltem meg SSD meghajtót és DDR4 Ramot valamint egy távirányítót az EMAGtól.
Az irányító egy külsős partnercégtől jött míg a Ram és SSD közvetlenül az EMAGtól.
Lehet találgatni hogy mi az ami még a raktárukat sem hagyta el még most se 🤬😡
Chateltem az ügyfélszolgálatossal és kvázi kiderült hogy 4 nap alatt sikerült addig eljutniuk hogy a SAJÁT raktárukból a saját Futárszolgálatuk irányába tudtak generálni egy követési számot...
Ez lenne Magyarország egyik legnagyobb webshopja 2023-ban a Black Friday előtt... 👺👹
Az biztos hogy ezektől a ROMÁN G******l most rendeltem utoljára!
A pénzem persze azonnal kellett nekik, onnantól meg kamatoztatják ameddig jólesik nekik.Legszívesebben visszalépnék az egésztől, de az irányító már nálam van (ingyen hozták) s gondolom az apróbetűs rész is kizárja ezt az opciót.
Az imént ismét próbálkoztam az online chatfelülettel, de csak Dia állt a rendelkezésemre...
Szerk.: Azt látom közben hogy az SSD ára már 8500 forint, én azt még 7490 forintért rendeltem meg Október 30.-án és fizettem ki.
-
borges7
aktív tag
Sziasztok, hétfőn rendeltem egy monitort+egy töltőt, mára írták a kiszállítást, most derült ki, hogy a monitort még nem adták át a futárszolgálatnak, ilyenkor lehet törölni a rendelést? Nekem fontos lenne, hogy a hétvégére megkapjam.
Most chatelek ezügyben az asszisztenssel.
-
Sinu
senior tag
Hello.
Nem számít a név. Illetve a fizetési felületen sincs kártya-név ellenőrzés, hiába kérik be ezt az infót. Próbáld ki egyszer, hogy a név mezőbe valami random dolgot írsz, menni fog úgy is a vásárlás.
A kérdésedre a választ jó eséllyel a kártya kibocsájtó bank fogja megadni, érdemes lenne felhívni az ügyfélszolgálatot, ők látják miért van elutasítva. Persze ne te hívd, hanem akié a kártya. -
zaskar
senior tag
Sziasztok! 2014 óta rendszeresen rendelek az Emag-ról, de sosem volt problémám a kártyás fizetéssel. Azonban egy ideje az OTP-s webkártyával (amivel mindenütt sikeresen fizetek) nem akar összejönni a fizetés. A webkártya a testvérem nevén van, az Emag fiók meg az enyémen, ez számíthat? (Nem kéne, de már másra nem tudok gondolni). A saját nevemen lévő Revolut kártyával megy a fizetés. Mi lehet ennek az oka?
-
ThorsHUN
őstag
Sziasztok!
14 napos elállási lehetőségnél mindegy, hogy futár jön érte vagy boxba rakom?
Nem várható visszaélés a boxnál?thx!
-
Sziasztok,
Nekem is volt egy érdekes esetem.
eMAG felé jeleztem utolsó előtti lejárati napon, hogy ED-n vettem korábban Power Bankot amit szeretnék gariztatni, mert kezd behalni (4 LEDből 2 müködik csak rajta) és pont akkor kezdte ezt.Jelezték a megfelelő kolléga felé, akitől ezt a választ kaptam:
Kedves Ügyfelünk!
Az illetékes (Extreme Digital) kollégákkal/ háttérosztállyal felvettem a kapcsolatot a 33***** számú eset mihamarabbi megoldása kapcsán.
További szép napot kívánok Önnek!
Üdvözlettel / Best regards,
X Y
Ügyfél-kapcsolattartó
eMAG ÜgyfélszolgálatEz attól a munkatárstól jött:
Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal szeretnénk tájékoztatni, hogy a rendelésben szereplő termék garanciája 2023.04.12. lejárt. Sajnos a terméket nem tudjuk garanciában ügy intézni. Megértését ezúton is köszönjük.
erre én ezt írtam....
Kedves Ügyfél-kapcsolattartó!
Sajnos ezzel nem értek egyet.
Terméket 2021.10.04.-n hozta a Futár és a "garancia" hivatalosan attól a naptól indul.
24 hónap garancia van/volt a termékre. (mint magánszemély)
2023.10.03. napon jeleztem garanciális igényt az ügyfélszolgálat felé.Nem érkezett válasz azóta se.
Nagyon nem is fogok vásárolni onnan, mert már megvan a kedvenc boltom -
Bigemperor
senior tag
válasz
Bigemperor #1651 üzenetére
Tovább folytatódik a "saga", leírták kb egy hete emailben hogy jelzik a marketingeseknek a hibát és küldik, most már a chaten azt mondják, hogy továbbították a jelzést és a marketingesek (legyenek azok bárkik is) még megvizsgálják, hogy teljesültek-e a kampányfeltételek (természetesen igen). Megírtam, hogy már megerősítő emial is jött és kis türelmet kértek hogy meglegyen, most már még várják, hogy jelezzenek vissza. No comments...
-
allein
addikt
Sziasztok! Mi a tapasztalat amennyiben egy termékre, jelen esetben iPhone, miről van számla és a jogszabály szerint 3 éves garancia van az eMAG-hoz, ha tovább értékesítem akkor a vevő tud garanciát kérni ha mondjuk szükséges lesz?
-
t-joco
tag
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatban kinek, milyen véleménye van az Emagról??
Van 1 telefonom amit itt vettem, vannak vele gondok, garancia van még rá, vissza kellene küldenem..
Mennyire intézik jól, gyorsan a telefon javítását? -
umek
tag
-
borges7
aktív tag
Sziasztok, monitort akarok venni Emag-on, de míg az árucikk oldalán azt írja, hogy azonnal átveheted(személyesen), illetve másnapi kiszállítás, mikor ki kell választanom az átvételi módot, ott már nov.3-at ír várható átvételi időnek, most akkor hogy van ez?
Azért kérdem, mert elég sürgős lenne, viszont Fehérváron lakom, itt pedig nincs áruházuk. Telefonszámot, és email-címet meg nem találtam, csak az online asszisztens-t...
-
t-joco
tag
A kiszemelt Samsung telefonból fekete színben már csak ujracsomagolt van az Emagon, ezért gondoltam rá...
Illetve van még Enterprise Edition verzióban, ami új, de 40 ezer Ft-al drágább. Ez vállalati verziót jelent?!
Mennyivel jobb, tud többet, vagy kevesebbet, mint a sima "verzió" ?!
Samsung telefonnál meglehet nézni a pontos üzemidőt?
Hogy mennyit volt használva a telefon a legelső bekapcsolása óta? -
d@vee
őstag
Nagyrészt 30 napon belüli elállás. Kemény mennyiséget visznek vissza mert nem jön be az adott készülék, vagy mégis másra kell a pénz.
Monitornál/notebooknál viszont érdemes megnézni előtte, ha tudod pedig bekapcsolni. Láttam már pár kiégétt háttérvilágításos/hibás gépet úgy. -
Faterkam
addikt
Vettünk mi is UCS telót és tabletet is!
Telefon, karcmentes, hibátlan, eredeti doboz, papírok, minden. 2 hónappal a vásárlás előtt regisztrálták be, de 24 hó gari volt rá!
Tablet: Bontatlan, használati jelek nélküli leírás. Tiszta ujjlenyomat volt, látszott hogy használták már. Hibát karcot nem találtunk. Fizetés előtt mindkettőt kibontottuk, átnéztük!
-
t-joco
tag
Emag.. Újracsomagolt telefon..
"Használat apró jelei a terméken, csomagolás kifogástalan állapotban, használt kiegészítők."
Ez mit takar pontosan? Valaki megvette a telefont, használta, majd 30 napon belül visszaküldte, mert nem tetszett neki, vagy hibás volt? Visszaküldés után ellenőrzi valaki a telefont, hogy hibátlanul működik-e?!
Vagy csak ujra csomagolják, és pár ezer Ft-al olcsóbban újra árulják? Ki mit gondol??Érdemes lehet ilyen telefont megvenni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ !! MacBook Pro 14.2" INCH (M4 PRO - 2024) 14C / 20C / 24 GB / 1 TB / 100% AKKU - Magyar
- Crucial Ballistix Sport LT 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz
- Kingston NV3 1TB (SNV3S/1000G)
- Lenovo Thinkpad P15v Workstation Laptop -50% i7-10750H 6Magos 16/512 Intel UHD Graphics FHD IPS
- PS5 Slim Digital Edition 17hó Garancia
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest