Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Liner #792 üzenetére

    Na megvolt a második pálya is kimaxolva. Az upgrade-eket először a lőszerre rakom (meg air controlra -> és ezt milyen jól tettem; lehet CPM-esen kanyarodni a levegőben, ami hasznosnak bizonyult), így az kezd elfogadható tartalékokat ölteni. Közben rájöttem, hogy mi a legnagyobb probléma, amivel a készítők mesterségesen növelik a nehézséget; a random bespawnoló lényekkel.

    Na nem magával a spawnnal van a probléma, hanem annak a körülményeivel. Nyilván mindenki emlékszik/tudja, hogy anno a Doom I-II-ben (meg talán a 3-ban is, abban nem vagyok 100 százalékig biztos, de úgy rémlik igen) ha valami spawnolt, akkor azt decens távolságon belül egy jól hallható, minden mástól könnyedén megkülönböztethető hangeffekt (a teleport hangja) kísérte, amit a legnagyobb csatazajban is tisztán felismertél. Na most itt ilyen nincs, egyszerre a semmiből egy cacodemon harap fültövön, és ez elég gusztustalan. Vagy csak én nem hallom..

    Amúgy a 2. pályás ugribugri részek elsőre sikerültek, bár gondolom később lesz nehezítés.

Új hozzászólás Aktív témák