Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Digiflex #1621 üzenetére

    Úgy érted összehajtogatva kapcsolod be és teszed ki az asztalra, amíg buzerálod az alkalmazást?
    Én csak repüléseknél csomagolom ki, akkut cserélni meg e közben kell. Lemerült akkuval nem teszem el, csak ha kifogytam a cserékből.
    Amúgy elég egyszer felkonfigurálni és utána hamar megvannak a beállítások.
    Én most ebben a hidegben egyébként is szoktam melegíteni az akkut és a gépet úgy 2-3 percig (manuálisan elindítva a rotorokat lent a földön), mert 15-20°C üzemi hőmérséklet kell az aksiknak. Ez idő alatt akár az egész menürendszert át lehet nyálazni.
    Mondom ezt úgy, hogy kétszer repültem eddig vele (2x3 akku), de vagy egy teljes napig tanulgattam, tutorialoztam és kézikönyveztem mire kiismertem.
    Az zavar egy kicsit, hogy nem lehet profilozni a beállításokat globálisan. Ki kell keresnem a távirányító érzékenységet, a gimbalt és a kamerát külön-külön, mikor videózok vagy csak simán repülök. De ez is megvan 1 perc alatt. :)

    De még mindig nem értem miért kell hozzá külső akku. Főleg egy böhöm nagy tenyérnyi "szünetmentes aksi"...
    Főleg mivel annak is kell idő mire feltöltöd, nem is kevés. Azokat nem lehet gyorsabban tölteni, mint 2-3A. Az Air LiPo akkuit még nagyobb árammal lehet tölteni, mint egy ilyet. Oké, egy Air aksi árából lehet venni egy kosárnyi UPS akksit (fogalmam sincs mennyibe fájna egy töltő ezekhez, gondolom nem UPS-be raknád :DDD ), de utazásra biztos nem hordanék magammal ekkora súlyt. Ezt nagyon max ilyen lakókocsis/autós kirándulásnál tudom elképzelni, de ott meg generátorról lehet tölteni szóval nem értem. Nekem mondjuk csak egy hátitáskám vagy egy kézipoggyászom lehet max. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés