Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Worlon

    csendes tag

    válasz Kobe #6137 üzenetére

    Ház középső szintjére, egy fém szekrénybe szerelik fel őket. Mindenki onnan kapja.

  • McLaca

    őstag

    válasz Kobe #6137 üzenetére

    Attól függ, hány emeletes a ház. 4 emeletesben jellemzően a 4-en helyezik el a cuccot (mert a 2-on már biztos ott a UPC ezer éve és nincs hely :)), 10 emeletesben meg általában a 3-on és 7-en szokott lenni egy-egy switch, hogy a LAN kábel ne legyen túl hosszú.

    Apropó számhordozás, akár egy pont, vagy az emelet elírása (fsz helyett fszt) is számít, tehát ha szóközre, és karakterre is 100%-ban azonos a cím a két helyen, akkor valaki hülye. :) Illetve... a T-nek szokása ilyen indokkal megakadályozni a számhordozást, visszadobálja címeltéréssel a kérelmet, hogy húzza az időt, csak azt nem tudom, minek... Apropó, hogyhogy 2-3 hétig nuku telefon? A t-nél egészen a számhordozási időablak kezdetéig él a vonal (és madzagosról 2 rongy az majd' 3,5 óra telefonálás), az időablak végén pedig mára diginél él. A kiesés - ÁSZF szerint - max. 4 óra (emlékeim szerint, mert azóta változhatott).
    Persze nem véletlen írtam, hogy ÁSZF szerint, mert számhordozáskor nálunk is egy hétig néma volt a telefon, de ennek szerintem az az oka, hogy a diginél egyszerűen vagy elfelejtették, hogy mikor van az időablak :D, vagy a VoIP adapter nem jó portjára állították a számunkat. Bejelentettem hibára, 4-5 nap alatt szép csöndben megcsinálták.

    Üdv!

Aktív témák