Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    válasz TheProb #12384 üzenetére

    TP-Link fórumban is válaszoltam neked. Ott ha visszaolvasol, láthatod, hogy én is majdnem pont ilyen problémával küzdöttem, és még a TP-Link-el is felvettem a kapcsolatot, elméletileg egy mérnökkel leveleztem, de kb. semmire se jutottam vele, nem igazán érti miről magyarázok, nyomatja a süket dumát... p2p így megy úgy az a hibás, mert sátáni dolog... jól van apukám, akkor hagyjuk.
    Nálam nincs lassulás, csak lehal a rendszer felülete a routernek. Nálam több napig, hetekig megy fagyás nélkül (illetve fagyás után is), én csak "rendszer-fagyásnak" neveztem el, mert minden más tökéletesen működik, csak a felületre nem tudok belépni.
    Tanácsolom vidd vissza, mert hibás lesz a routered. Lehet nekem is azt kéne tenni, mert ez hardver hiba, (vagy firmware, sajnos ugye erre nem jöttünk rá, mert a mérnökúr, csak a nevében mérnök.)
    Nekem (még) nem digis netem van. Tehát az égvilágon semmi köze ennek a neted szolgáltatójához, egyes nagyokosok véleményével ellentétben.

Aktív témák