Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mcsabee

    senior tag

    válasz icons #4954 üzenetére

    Mercem 2k-t damol (noneth Crown of Thieves, Corpsemonium unique armor, nagy crap, és egy noneth CV Insight), én 3.7k-t blizzel, és mindenhova elég vagyok. Andy, Countess, Summoner, Mephi, Travi, Eld, Shenk, Pindle, Baal, ezeket mind tudom ölni.

    Ami light-tal damol, és van mellette Infy merc, azokkal mind lehet BR-ezni, trap assa, java ama, light sorc. Nekem személy szerint cold-dal sem tűnik nehéznek.

    Egyébként nem minél nagyobb annál jobb az MF. Ha mondjuk 300% az MF-ed, akkor magic item-re 300%-kal több esélyed van, rare-re 200%-kal, set-re 187%-kal, míg unique-ra 136%-kal. Azonban, ha 350% MF-ed van, akkor a számok így alakulnak: 350% magicre (itt ugye +50% jött rá), 221% rare-r (itt ugye már csak 21%), 205% set-re (+18% a 300%-hoz képest), míg unique-ra 145% (itt már csak9% a növekedés). Csak arra akarok kilyukadni, hogy a több MF százalékosan növeli a magic item esési lehetőséget is, nem csak a unique, meg rare cuccokét.

    Mondjuk 1000% MF-nél, a 300%-hoz képest így alakulnak a számok:

    + 700% magic item drop
    + 175% rare item drop
    + 146% set item drop
    + 64% unique item drop

    Egy egyszerű példa, míg magic itemre 300%-on 300% esélyed van, unique-ra pedig 136%, addig 1000%-on 1000% van magicre, és csak 200% unique-ra, majdnem ötször több magic item fog hullani, mint unique, szemben a 300%-kal, ahol ugye ez picit több, mint a kétszerese.

    És, ha esetleg nem lenne tiszta, az MF csak az adott típusú (magic, rare, set, unique) tárgy dobási esélyét növeli meg, mondjuk azzal, hogy neked van 1000% MF-ed, nem fog kiesni az első szörnyből 2 Tyrael. Ezáltal van egy pont, mikor már %-osan több magic item esik, mint unique, na ezt nem szabad átlépni :) .

    Remélem nagyjából világos volt ^^.

    (#4956) Mantaniro:

    Én igen, de nem lehet Battle.net-en tolni, ezáltal részemről kuka.

  • mephi666

    nagyúr

    válasz icons #4954 üzenetére

    szerintem pl. célozni jobb az orb-bal... 1.12 alatt simán szólóztam sorcival baal-t meg pit-et :K nagyjából mindenhol életképes volt még tal setben is... orb+cl-re húztam és a gömb sebzése érdekesen alakul: akin áthalad, azt rendesen megtépi... (kicsinek tűnik a kiírt damja, de használat közben elég erős) static field+orb párossal meg a bossok is gyorsan elfogynak...

    egyelőre az a problémám, hogy semmi normális cuccom nincs :( hiányzik csomó resist, damred meg +skill (mf-ről nem is beszélve) neki kellene ülnöm mephit farmolgatni, hátha hullik valami értelmes végre... (pithez is még kevés vagyok)

Új hozzászólás Aktív témák