Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Sziasztok,
az új telefonomon próbáltam gpay alá berakni a Curve kártyámat, de nem kapok sms-t. Olvasom ezt a 0-t kell elé írni trükköt, de nem értem teljesen hogy hova is kellene. Köszi előre is...Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
senior tag
Sziasztok,
nem tudjátok véletlenül, hogy a mindenhol 8999-es MCC visszaállt-e már a korábbi valós MCC-re? K&H hitelkártyával eddig kb. egy havi visszatérítést buktam el emiatt mire megjött a havi egyenlegelszámolás és észrevettem. Azóta nem mertem a google pay-t használni...
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
senior tag
-
senior tag
Sziasztok, pár napja Szerbiában, Palicson próbáltam Curve-on keresztül 1000 dínárt felvenni egy OTP Grouphoz tartozó automatából. Az automata magyarul is beszélt, mégse értettem hogy mit akart, mert az 1.000 dínár beírása után kiírta, hogy 1.600 dínárral terheli meg a kártyámat, mehet? Erre nyomtam neki hogy kösz de inkább nem. Máshol utána már nem próbáltam, mert mindent sikerült a Curve és hétvégén a Revolut kártya segítségével megoldani. Mi lehetett ennek az oka?
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
senior tag
Nekem is kínlódott tegnap, mindig hibára futott a 3 kereskedő beállítása, de ma ha megnézem a Curve Cash kártyánál a fogaskerékre kattintva, akkor ott a Curve Cachback részben szépen szerepel a 3 kereskedő. Kipróbálni még nem tudtam, hogy tényleg működik-e.
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
senior tag
Pont ugyanezt szenvedtem végig velük, szintén CIB kártyával. Anyunak akartam kártyát rendelni. Bugos volt program, végtelen ciklusba esett a kódkéréssel. Írtam nekik, hogy legyen lehetőségem egy újabb mikrotranzakcióra.
Először azt írták, hogy várjak, mert 5 nap is lehet, míg megérkezik a terhelés. Persze nem jött semmi.
Próbáltam kilőni, újratelepíteni, semmi nem segített.
Utána meg azt írták, hogy tudnak a hibáról, javítani fogják, de vegyem figyelembe, hogy nincs rá határidő megadva. Majd egyszer kész lesz.
Ezután rendeltem anyunak egy Transferwise kártyát, pillanatok alatt, hiba nélkül, ami azóta már meg is érkezett.
Nem rossz ötlet ez a Curve, nekem is van, de nagyon bugos még az app és a Transferwise-zal ellentétben nincs webes felületük, ahol szintén menedzselni lehetne a dolgokat.Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest