Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CaNNa3IS: Kis előkarácsonyi muzsika csak nektek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VHS digitalizálás
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hermanyi
#7418
üzenetére
Grafikát inkább hagyjuk, nagyon régi már az alapjáték, akinek ez prioritás az el se kezdjen vele játszani szerintem. Viszont a mod fizikája nagyon jó, iszonyat nehéz lett, ami végre azt jelenti hogy pl. Hringen 1:22 volt a legjobb köröm, de kb. 10 körből 7-ben szanaszéjjel töröm az autót
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 
Új hozzászólás Aktív témák

- Google Pixel topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Építő/felújító topik
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- Oneplus Nord 2 5G 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 

