- hdanesz: Hyundai Ioniq 28kWh - Első benyomások - második felvonás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Napkollektor - csak úgy
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FecoGee #6995 üzenetére
Is-is.
Három évig voltam L1-es, de inkább callcentrum, ahol végig azzal hitegettek, hogy majd egyszer networkös is lehetek. Aztán mikor láttam, hogy sorra veszik fel hozzájuk az újakat, és eszük ágában sincs maguk közé venni egy juniort, akkor elkezdtem melót keresni. És mivel papír szerint telekom mérnök vagyok, ideális lett volna valami telekomos munka, és úgy jött, hogy teljesen véletlenül felvettek egy telekom céghez.
Leginkább azt untam meg, hogy nem találunk embert egy olyan munkára, amit egy értelmesebb csimpánz el tud végezni. Komolyan mondom hihetetlen, volt olyan jelentkező, aki az életrajzában olyan mailcímet adott meg, amire ha rágugliztál, akkor egy kurv*t talált, és még a telefonszám is stimmelt
Fun fact: csávó életrajzában, hogy LAN + WAN expert. Interjún egy PC + router kombóban nem tudta megmutatni merre keresse a default GW-t
Na, kicsit elkalandoztam...
Egyébként nem rossz hely, de mikor itt vagy pár évet, és látod, ahogy szépen lassan rohad szét az egész, na, az rohadtul illúzióromboló.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- PlayStation 5
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28kWh - Első benyomások - második felvonás
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Motoros topic
- sziku69: Szólánc.