- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadger
tag
Cégtől, munkakörtől függ. De alapvetően nekem azt jelenti a néhány éves on-call tapasztalatom alapján, hogy ledolgozod a 8 órát a munkahelyen (vírustól tekintsünk most el), és utána a maradék 16 órában telefon és internetközelben kell lenned, hogy ha felmerül valami akkor meg tudd oldani.
Itt már jöhetnek olyan csavarok, hogy ha nálatok a "megoldás" azt jelenti, hogy el kell menned valahova kicserélni valamit, akkor ezt is vállalod az on-call során. Ha csak távolról kell belépni és megoldani, akkor azt csinálhatod bárhonnan (a 8 órát leszámítva mert ugye akkor elvileg a munkahelyeden vagy, ha nem rendelkeztek máshogy).
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest