Hirdetés
- gerner1
- antikomcsi: Ázsia Expressz 5
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- Gurulunk, WAZE?!
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
DNAC workshopon ültem Cisco Liveon, "API first development" és társai, de látszott az (egyébként elég kompetens, szoftverfejlesztő előadón): patikamérleggel kimérve, alaposan, előre preparált scripteket futtatott le, épp csak magát nem tapsolta meg. 2 ilyen "siker" között jött 2 slide: melyik funkció nem működik még API-on, ami GUI-n/CLI-n igen, mi az ami csak API, mi az amire van API de egy kilométeres rekurziót kell írnod arra, ami a GUI-n egy kattintás. Természetesen minden is road-map, stb...és egyébként ezen funkciók jó része olyan, amikre még jóval jobb órabérben lévő, nyugati kollegák is azt mondták: inkább végigtolják kézzel, mint hogy a totálisan bugos, hiányos API-n leautomatizálják, ami aztán meghívja az eszközök bugos szoftverét, és a végén mehetsz ki on-site.
Konkrétan 12 éve, egy nem igazán ismert, olasz távközlési gyártó termékeinél láttam ugyanezt: van, amit a Flash alapú NMSből, van, amit saját webGUIról, van, amit egy másik NMS szoftverből tudtál csak bekonfigurálni. Mindenhol ott volt a gomb, a paraméter mező, csak nem történt semmi...
A szoftverekben látják a pénzt, milyen kényelmes licencek, subscription-ök, stb.k után beszedni a pénzt, ha valami nem működik addig is fizet a kedves ügyfél szépen...sajnos egyébként cloud szolgáltatóknál is ez a modell, van egy case-m nyitva most 19 napja: időhúzás, handabanda, aktiváljam le ezt a cloud komponenst is, call, még egy call, megoldás nincs, kihozzák hogy a user a hibás, de azért másnap reggelre csak működik az, ami "user error"...ja, közben meg kerek 300 dolcsit lepörgettek, a szolgáltatás felkonfigurálva, de nem működik, debug üzenetet nem kapsz, mert "as a Service", meg "software defined".
nem csodálom egyébként, hogy az IT-nak ez az ága nem is igazán vonzó, mindenféle műszaki szemlélet kihal lassan a szakmából, csak a sales megy ezerrel meg a nagyotmondás, füst eregetés, bármi. a mérnök meg valahogy oldja meg, égesse ki magát, aztán utána mosolyogjon nagyot a menedzsmenttel együtt, "hát megoldódott, nem? mi itt a gond? mi mondtuk, hogy jók ezek a termékek, csak AKARNI KELL"....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Honor X7a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresünk dokkolókat
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest