- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sh4d0w: Én és a számítógép
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erről a topikról el is feledkeztem.

A szokásoson kívül (rugalmasabb, hamarabb húz, stb) némi staisztika, nyári (5-10hó) fogyasztások:2012-2014
6,57l/100km (km-ra súlyozva, átlag 6226km-re)2015 (töltéscsere javítás+chiptuning):
6,04l/100km (7522km-re)Rugalmasságot még a hátsó dob cseréje előtt mértem, 80-120 IV: 12,3sec>10,3sec.
-
Én az MMC-nél jártam, szívó 1.6os motorral.
A motor relatív népszerű, MMC és ATC maradt utolsó körben, majd úgy döntöttem a +20.000et nem éri meg a grafikon, találtam már 1-2 ilyet,és ha nem érzem/mérem, fabatkát sem ér a papír sem.Az enyém forrasztással ment (2007 Xsara Picasso 1.6 16V) és bő egy órába telt. Főként alacsonyabb fordulaton érezni hogy jobban tol, gyári házba való sportszűrő és prémium benzinnel próbálva. Tuningra a szűrő adta a végső lökést, mert kicsit elevenebb lett vele az autó, és kedvet kaptam még többhöz

Ha lesz 2-3 tankolás akkor írok konkrétumot, de idáig (meg az utolsó 30.000km-nyi vezetett tankolás alapján) úgy tűnik hogy amivel számoltam 3dl, az meglesz. Korábban a magasabb oktánszámú benzinből nem profitált az autó (a korábbi Picassom más motorral igen).A gyári teljesítmény 6000 helyett 4750en adja le kb, és 5500-6000ig a mostani maximumot (109ről kb 120), a max nyomaték alig költözött lentebb 4000ről 3850-re (147ről kb 163-ra). Nem egy, nem két oldal adatait néztem, 120-123 LE és 160-164Nm, 2-5 dl csökkenést írtak, reálisnak tűnik.
Km/h-ban ezt jelenti kb:
Adott fokozatban a nyomatékmaximumnak megfelelő sebességtől a teljesítmény maximumnak megfelelő sebességig: (km/h)
I: 33-49 (gy.telj.:39 t:45) gyári telj. 10km/h lentebb
II: 60-90 (gy.tel.:72 t:83) gyári telj. 18km/h lentebb
III:83-124 (gy.telj.:98 t:114) gyári telj. 26 km/h lentebb
IV:105-158 (gy.telj.:125 t:145) gyári telj. 33km/h lentebbEz egy kicsit jobban leírja mit érezni, mint az hogy 12%ot javult a gyorsulásom (de éreztem hogy picit túlforgattam, majd még mérek valamikor újabbat, csak ritkán van rá lehetőségem).
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows Insider Program
- Sorozatok
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Szemez az Intel gyártósoraival a Qualcomm
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2247
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- HP EliteBook 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




