Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- leslieke: leslieke farmerzsebe
Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
válasz
#90088192
#6049
üzenetére
screen.h
void delay(unsigned int usec);
void lcd_select(int s);
void strobe_E(void);
void set_y(int y);
void dsp_on(void);
void clr_scr (int t);
void write_char(int line_select, int y_offset, int c);
void string_out(char* message, float variable, char line, char y_offset);A
hardware.h-ban pedig függvény definíciók vannak a deklarációk helyett. Nem illik ilyet csinálni. De ha nagyon muszáj, akkor azinlinekulcsszót kell elétenni.Kerüld a fölösleges pontosvesszőket. Nem illik ilyet csinálni.
Ha pedig
voida függvény paramétere, akkor írd ki, mert így variadikus lesz.A register map-re struktúrát és uniont szoktak ráhúzni és akkor nagyon frankón végigkövetehető, hogy ez melyik regiszter. A macro mágiát érdemes elkerülni.
Az include pathért legyen a build környezet felelős és ne hardcode-ld bele a kódba.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- 188 - Lenovo LOQ (15IRX10) - Intel Core i5-13450HX, RTX 5060
- Több darab! MacBook Pro 14" M1 16GB RAM 27%-os áfás számla (218)
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060TI 8GB Rampage SHIVA ADATA 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó egy Xiaomi 12T pro Töltővel adom
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

