Ez azért van mert ezekben a gpu-kban nincs a hagyományos értelemben vett
pixel futószalag, ezek munkáját a Skalár processzorok végzik el,
ami sokkal kiegyensúlyozottabb teljesítményt ad mivel ezek a processzorok
egymástól függetlenül képesek különböző feladatokat végre hajtani.
pl. pixel árnyalás, textúra szűrés, vertex számolás.
A gond csak ott van, hogy a programozók ezeket a grafikai feladatokat
direkt hardverre írják vagyis a gpu-knak külön futószalaggal is rendelkezniük kell
ha a képet minél gyorsabban kiakarják számolni, ugyanis attól hogy ezek
a skalár procik mindenre jók a játékokban legtöbbször csak az utó munkákat
bízzák rájuk pl Shader számolás.
Ergo az intel ezen gma 3100-a hiába fejlettebb, 3D-s teljesítményben sajna
nem tud sokkal többet egy Radeon 9600pro-nál.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/joi29.gif)
joi29
őstag