Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    Úgy esett a nagy eset, hogy magam is ilyen probléma előtt állok. Nekem ugyan minden simán fog menni, de azért leírom. Vonal áthelyezés, és az ADSL továbbvitele a lényeg. Erről konzultáltam T-Comnál dolgozó keresztapámmal, ő azt mondta, úgy kérjük az áthelyezést, hogy ADSL és a vonal együtt, amennyiben az 1212-nél erre nem adnak lehetőséget, akkor őket hanyagoljuk. Nos, az 1212-nél ÚGY TUDJÁK, hogy ezt így nem lehet. Le kell adni a modemet, és újra rendelni. Már ez önmagában is nevetséges. De ami még nevetségesebb, hogy eljangzott a ''mi úgy tudjuk'' mondat. Úgy tudják? Nincs ez leírva nekik valahol? Milyen alakok dolgoznak a legnagyobb távközlési szolgáltató ügyfélszolgálatán? Az átköltöztetés egyébként 6000Ft-ba fog kerülni, ha viszem a jelenlegi számomat. Ha új számot kérek, akkor csak 2000. Hogy is van ez? Egyébként miaz, hogy képesek egyáltalán pénzt elkérni azért, hogy valami félnótás a központban kettőt kattintva át is helyezze a vonalat? Még csak a szerelőnek sem kell kijönnie, a DSL modemet magam is be tudom dugni a gépbe és a fali aljzatba, és a telefon hasonló jellegű beüzemelése sem okoz gondot. Semmit sem csináltak, és kerestek 6000Ft-ot...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés