Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    senior tag

    válasz FeRRaR1 #7344 üzenetére

    Huh, írtál jó sokat...

    Az abroncsokat és műanyagokat érdemes ápolni, esztétikailag is sokat dob és fiatalabbnak érződik tőle az autó összképe.

    Szóval igen, paste waxokkal nekem is hasonló tapasztalatom van, a keményebbek (nem olyan "krémszerű") mint a focvis által favorizált Collonite elég jól bírják, felvinni már nehezebb, visszatörölni egyenest szivatás, a lágyabbak mint pl a TW hard shellt könnyű felvinni és túl sokat használni, letörölni is, cserébe 1 hónapot sem bír ki.

    Személy szerint én is a gyorsviaszokra esküszöm, most éppen wax it wet-et használok (nálatok wax&dry néven kapható), semmit sem bír, talán jó egy hetet, de nincs vele szívás, legközelebb BSD-t fogok rendelni/venni, mert árban ugyanott van.

    Részemről marad a szilika spray bevonat (TW Hybrid solution Ceramic spray coating) és a nedves gyorsviasz, talán ha lesz türelmem és időm akkor megint kap paste waxot, de nem erőltetem, nekem jobb ezekkel a fújkálós cuccokkal dolgozni... valószínűleg azért mert béna vagyok még hozzá. Tovább tart az utólagos pucolása a nemkívánatoshelyekről mint az érdemi munka és hamar le is jön.

    Polírozni és gyurmázni nem akartam a Suzukit, mert karcmentes és full gyári fénye van, abba nem rondítanék bele ha nem muszáj. Majd ha lesz hobbiautó akkor annak nekiesek, vagy a bimmer lesz az első áldozatom, még nem tudom. :B

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés