- Hóban vigad a ló
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Korantot ismerem, azzal jól alá lehet dolgozni a többi rétegnek, de hamar le is kell kenni alapozóval, mert vízbázisú. Nem hőálló, kipuhoz drót/csiszolópapír-korong, aztán rendes hőálló cucc, és végül "ráégetni". A Lidl cucc biztonsági adatlapja lenne érdekes, hátha ki lehet deríteni belőle valamit, de azt csak üf. szolgálat ad, úgy vettem észre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #34839 üzenetére
Renault műbőr (váltógomb és kormány) időzítetten 200k körül kezdett csúnya lenni, szabályosan morzsolódik
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #34018 üzenetére
Fémre szilikon spray bevált Mágus tanácsára nem gyűjti a port, és elég ritkán kéri csak. Olajoztam is korábban, de az nem bírta olyan jól, ezzel kb olajcsere mellett elég megkínálni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #33928 üzenetére
Semmit nem tesznek. Ha alapos akarsz lenni, kérd, hogy ne is mossák le.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz von toth #33926 üzenetére
Hűtő korrózió ellen 2 évente folyadék csere. Kipu a hátsó dob szokott rohadni kondenzvíz miatt (rövid utakon nem tud kiszáradni), két végén legalsó pontban egy-egy pici furat ezen segíthet, csak nem szabad Műanyag dobbetét mögött évente kimosni érdemes a sárvédőket. Ha van műanyag a kerékíven, küszöbön, akkor érdemes leszedni és a korróziót kezelni, majd visszatenni. Alváz- és üregvédő jó lehet még
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz weres78 #33845 üzenetére
Köszi a segítséget Érdekes egyébként, van egy harmadik 2000 literes is, az talán üvegszálas és úgy citromsárgára festett, de van rajta kémlelő csík festés nélkül. Egyedül azon a pár centis sávon látszik az idő (matt, barnult), a sárgaság tart - az új gépen egy átlátszó cső szolgál a szint ellenőrzésére, az legalább cserélhető A második az egy kis 330 literes, fényezetlen tartály, azt kezdte ki az idő.
focvis: [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Üdv Urak! A topik témájához részben kapcsolódó kérdésem merült fel. Adott egy 800L-es tartály, amit szeretnénk megóvni az elemektől, amennyire csak a lehetőségek engedik. Elsősorban az UV lenne probléma hosszú távon, így eszembe jutott, hogy fényszóró polír után szokás színtelen lakkot használni. Tudtok ajánlani nagyobb kiszerelésben (bár alapvetően spray preferált) ilyen időjárásálló lakkot? autofejlesztes.hu-n találtam eddig
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #25214 üzenetére
Általában mennyiért fújnak alufelnit? Ez a 4-5k gyanúsan kevés, nem lemezre vonatkozik?
-
molnarpeter
nagyúr
Felni fényezésre/javításra tudtok ajánlani egy hivatalos műhelyt? Bp, illetve Szentendre (utóbbihoz minél közelebb lenne a legjobb), 4-ből 3 felni padkázott, illetve jó áron felnikupak, vagy legalább rá való matrica is jöhetne hozzá esetleg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz M_o_g_y_i #20983 üzenetére
Lehetséges nagyjából kipolírozni a pici kavicsnyomokat, de nagyon haladatlan, ha mással csináltatod, akkor kb ugyanannyi egy új szélvédő. Magadnak megoldva a kérdés, hogy megéri-e annyi időt rászánni.
choco01: próbáld meg méterre vett ablaktörlő gumival, ha nem jön be, legalább olcsó. Legtöbb alkatrészboltban van.
Más: váltót/hajtóművet teljes szétszedés nélkül mivel öblítenétek ki? Gázolajra gondoltam, az fel szokta oldani az odaégett olajdarabkákat is. Nagyjából mindenhez hozzá lehet férni egy fedél eltávolításával, mert csak egy elosztómű illetve két szöghajtás, de valószínűleg sosem volt cserélve benne a kenőanyag.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz flashpointer #20870 üzenetére
Amint lehet, kuka. Belülről nem látszik, hogy ki van-e repedezve (defekt veszélye miatt), de a futófelület már így is kikeményedett valószínűleg.
-
molnarpeter
nagyúr
Hátha valakinek volt hasonló baja: féklámpakapcsoló hibakód jelentkezett utánfutó vontatást követően valamennyi idővel. Ha az utánfutó vezetékeit a hátsó lámpákhoz kötötték be, az okozhatja? A biztosíték is igen randa lett, a műanyag megolvadt, bár a szál tartja magát. Perpill biztosíték csere után eltűnt a hibajelzés. Esetleg erősebb biztosíték kellene?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -cobra- #20504 üzenetére
Cipős dolgoktól ismerem a cuccot, de attól félek, érzékeny a felület, foltbenzin sok volt, szivacs dörzsi részének nyoma is látszik rajta kissé. Megpróbálom azért majd nem látszó helyen, illetve hajszárítós melegítéssel kísérleteztem még, hogy feloldódjon kissé a ragacs. Esetleg másik (erős) ragasztószalaggal érdemes lehet próbálkoznom, vagy csak rosszabb lenne?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Már megint ragasztót akarok eltávolítani: beltérben puha műanyagon van szigetelőszalag ragacsos maradványa, mit ajánlotok rá? Foltbenzin túl erős, szappanos víz+dörzsis szivacs valamit talán segített, de a csík látszik még.
-
molnarpeter
nagyúr
Bontott szélvédőről ragasztó eltávolítása lehetséges egyszerű módszerrel?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Korábban kerestem az RO55-tel kapcsolatban, hogy meddig passzíválja a felületet, hátha hasznos lesz még valakinek.
Tehát ha mégsem sikerül az előkészített felületet egyből festeni, egy időre megóvja a fémet az oxidációtól.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #13601 üzenetére
Milyen igaz, köszönöm Nemrég szedtem fel ugyanezen youngtimer taposójáról a belső filcet és a gumit, sajnos azt hiszem inkább előbb azt próbálom megmenteni a teljes elporladástól, az ajtóbeázás és a csillaggarázs nem jó páros.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #13571 üzenetére
Egyáltalán, kell-e egy papás tempóban közlekedő jármű fékjére hőálló festék, vagy elég a sima? Félek, hogy megfelelő hőhatás nélkül ("égetés") nem lenne túl hosszú életű az előbbi.
-
molnarpeter
nagyúr
Hi! Kíváncsi vagyok, van-e tapasztalatotok az RO-55 nevű csodával? Az érdekelne, vajon mennyit bír egy vas felületen az ezzel létrejött bevonat? 29 éves járgány első kerékagyait, féknyergeit, és a tárcsák tövét kínáltam meg vele kicsit, festésre most nem volt idő, de tervben van, de nem tudom, sürgős legyen-e. Tömör féktárcsa nem kopó részeire kellhet a hőálló festék, vagy elég a sima? Nincsenek gyilkos fékezések vele, plusz láttam TaaT Hammerite-os kezeléséről képet, de hátha akad még valami tippetek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest