Aktív témák

  • behappy

    aktív tag

    válasz Panther #4 üzenetére

    vagy kicsit jobban lenyomod a pedált és visszavált. ha mégjobban és nem fogyott még el a fordulat, akkor 2-t.

    VAGY: pl 3 sebességes automatán ezek vannak: _P_R_N_D_2_1_ Ugye normális esetben D ben hajtod. Ha előzés előtt behuzod 2-be, akkor visszavált és nem vált 2es főle, olyan, mintha 2 sebességes lenne, csak szabályzásnál vált fel, nehogy széthajtsd. 1es ugyanez. Ezeket a fokozatokat még arra szoktam használni, hogy legyen motorfék (az automata szabadonfuto, mint a trabi volt:)) )

    Amire figyelj automata autonál:
    1 ha üresben van és felpörgeted a motort, akkor ne tedd sebességbe, mert hamar over lesz a váltódnak.

    2 menet közben véletlenül se, soha ne tedd be R vagy P állásba, mert szétszakad a váltó.

    3 ha lejtön parkolsz: megállsz, berakod P be, kéziféket behuzod és csak utána vedd le a lábad a fékről. Soha ne a P fokozat tartsa az autot, mert hamar tönkremegy a váltó.

    4 az utolso ami eszembe jut :)) : minden automatának van egy természetes olajfogyasztása (NEM folyás!), emiatt 500-1000 kmenként ellenőrizd az olajszintet. Fontos a pontos olajcsere a váltóban, kizárólag jo minőségű olajat szabad használni! Drágább, de meghálálja az auto. Hidegben készülj fel arra, ha nem fűtött a garázs vagy sokat állsz az utcán, akkor megdermed a váltóolaj és előfordul, hogy nem veszi be elsőre a sebességet, ilyenkor párszor ezt csináld: P->D D->P tehát parkolobol sebességbe és vissza párszor, hogy felkeveredjen az olaj.

    Kb ennyi, bocs, ha hosszu lett.

    Automatáról meg annyit, hogy nekem a 3dik automata autom van egymás után és a negyedik....ötödik....stb is az lesz, nagyon meg lehet szeretni. Automata autora nem igaz, hogy sokkal lassabb, mint a manuális... ha kicsi és gyenge a motor, akkor mindkettő esetében rosszul megy.

    Bocs, ha irtam olyat, ami már volt előttem...

    bye all!


    [Szerkesztve]

Aktív témák

Hirdetés