Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RetepNyaraB: kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden.
- Gurulunk, WAZE?!
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
érdemes lenne 1-2 dolgot tisztázni.
egyrészt, a scene limit esetében nyilván praktikusabb a fix lépések használata, de nem az egyedüli megoldás - tudnia kell a motornak, hogy mennyi idő telt el az előző jelenethez képest, és akkor korrektül ki tudja számolni, mi jön a következő pillanatban. persze vannak motorok, amik tesznek olyan feltételezéseket, hogy a gép lassú, és bizonyos fps fölé nem megy a játék - ilyenből vannak pl. a 3km magas ugrások
másrészt, azt kötve hiszem, hogy a jelenet limit minden egyes részletre egyformán érvényes. gondolom, a globális fizikát és a geometriai változásokat ilyen sűrűn számolja az engine, viszont abban biztos vagyok, hogy apróságokat (mint pl. a kamera pozíciója) ennél sűrűbben frissíti. ha nem így lenne, akkor nem lehetne megmondani a különbséget pl. 25 és 50 fps között 40ms-os lépcsők esetén, holott ezen két érték között igen jól látható eltérés van.
Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest