Hirdetés

Aktív témák

  • válasz Abu85 #7325 üzenetére

    érdemes lenne 1-2 dolgot tisztázni.

    egyrészt, a scene limit esetében nyilván praktikusabb a fix lépések használata, de nem az egyedüli megoldás - tudnia kell a motornak, hogy mennyi idő telt el az előző jelenethez képest, és akkor korrektül ki tudja számolni, mi jön a következő pillanatban. persze vannak motorok, amik tesznek olyan feltételezéseket, hogy a gép lassú, és bizonyos fps fölé nem megy a játék - ilyenből vannak pl. a 3km magas ugrások :)

    másrészt, azt kötve hiszem, hogy a jelenet limit minden egyes részletre egyformán érvényes. gondolom, a globális fizikát és a geometriai változásokat ilyen sűrűn számolja az engine, viszont abban biztos vagyok, hogy apróságokat (mint pl. a kamera pozíciója) ennél sűrűbben frissíti. ha nem így lenne, akkor nem lehetne megmondani a különbséget pl. 25 és 50 fps között 40ms-os lépcsők esetén, holott ezen két érték között igen jól látható eltérés van.

Aktív témák