Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból, amikor még nem volt Ryzen!
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
Aktív témák
-
_Toka_
senior tag
válasz
Bandeee #48013 üzenetére
Addig nincs gond, amíg a kártya memóriájából kell olvasnia bármennyit is a GPU-nak, mert ott helyben ezt piszok gyorsan képes megtenni - persze ez is viszonylagos -, de akkor van gond, ha olyan textúrára van szükség, ami jelenleg nincs a kártya memóriájában, hisz azt a PCI-E sloton keresztül először a driver segítségével át kell pumpálni a kártyára...
Nos, minél nagyobb a kártyán lévő memória mérete, erre annál később kerül sor. Optimális eset az, ha - ha már a GRID-et említetted, akkor ott - az adott pálya összes textúrája már indulásra a kártya memóriájában van. Ha ez <512MB, akkor nincs különbség az 512MB-os és 1GB-os kártya teljesítménye között. Ha >512MB, de <1GB, akkor időnként "kötelező" megakadnia a játéknak a töltés idejére az 512MB-os kártyán...
Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512GB Nvme SSD
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2736 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest