Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Jack@l #2651 üzenetére

    Lehet, de én másban látom a problémát.
    Sztem az Assetto fizikája nagyon jól működik, még ebben a formájában is, ami még nincs befejezve.
    A valóságban az átcsapás az beszabehu' aki átélte már utcai autóban az tudja. Még emlékszem az elsőre, amikor esőben elindult az autó hátulja mert gyorsabban mentem be a kanyarba, elsőkerekes autó volt. Az ellenkormányzással nem is volt baj, csak sok lett, és átcsapott a másik oldalra mert túl nagy volt a kormánymozdulatom, végül is megfogtam, de nem gázzal ahogy kellene, hanem blokkfékkel és az autó menetstabilizáló rendszerével (PT Cruiser volt).
    Azóta itt a Kakucsring-n kikupálódtam pár év alatt, az amikor azt látod hogy a versenyzők a versenyautójukat tök könnyen fogják meg, sőt alig akar megcsúszni, az leginkább azért van mert nagyon jól csinálják.
    Ez két dolog:
    1: Nem feszítik túl az autót, ezért az ő korrigálásuk szinte nem is látható, mert nem tekernek ellen, csak tartják a határon. ...mivel általában minden korrigálás időveszteség.
    2: A másik ugyan ilyen fontos, hogy ők jóval korábban reagálnak, mert érzik a seggükkel, ami a szimeseknek nincs megadatva.
    Amikor azt látod hogy Alonso a Parabolica-ban csinál egy villámgyors mozdulatot egy majd 90°-s kormányelforgatással, akkor te szemre még nem is látod hogy miért csinálta, a francnak kavar bele tök jól ment biztos a kamerának teszi magát :D
    Pedig nem, mert ő érzi nem csak látja.
    Mi meg szinte egy időben látjuk és érezzük az FFB-n....nem a seggünkkel, nagy különbség.
    Ezért hiába tökéletesen megírt egy autószimulátor fizikája, sosem fogod úgy kezelni ahogy kellene, mert mindig el vagy késve egy kicsit...és mivel késel, ezért későn és persze nagyobbat korrigálsz, ezért sokkal nagyobb a valószínűsége hogy átcsap az autó,...vagy átmegy szépen C-be és lelassul vagy megáll.

Új hozzászólás Aktív témák