Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz Chrys_ #10231 üzenetére

    Itt alapvetően két fő kategóriával érdemes számolni, a vállalkozásként működő szimulátoros csapatok (RSS, URD, VRC stb.), illetve a független modderek (Tidy, whistleblower, Spearmint stb.):

    A vállalkozásként működő csapatok szinte exkluzív módon versenyautókat építenek, a fizikához szükséges információt modern GT3 autók esetében nagyrészt ázsiai csapatok (GT World Challenge Asia sorozat magáncsapatai pl.) biztosítják, illetve néhány európai magáncsapat.

    Régebbi vagy nagyon új autók esetében konzultáció a gyártóval, Goodwood Festival of Speed, magántulajdonban lévő pályanapos autók (pl. Le Mans Classic széria) telemetriai adatai, illetve a hivatalos karbantartási és szerelési dokumentációk beszerzése adja, amely az autó fizikai tulajdonságait is részletezi.

    A minőségre adó független modderek esetében többnyire az utcai autós megjelenések dominálnak, ilyenkor a közösségi fizikai tudásbázisa (pl. a Tashi's Car Data Reference Center), fizikára specializálódott modderek (Arch, baker stb.) illetve a magánkapcsolatokon keresztül beszerzett technikai dokumentációk képezik az autó fizikai alapjait.

    Hogy az eredeti kérdést is megválaszoljam: A fenti trióból a Tributo és a Z Performance fizikája egyedi, a Huracanból értelemszerűen a Kunos már elvégezte a munka alapjait, így ott a Kunos fizikai modelljére épül sok szerkesztéssel, hogy a Sterrato újdonságai tükröződjenek benne (pl. futómű fizika).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés