- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Argos: Szeretem az ecetfát
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tankblock
aktív tag
Általában a 2 nem hajtott kerék átlaga lesz a helyes megoldás az autó sebességére. Mivel nincs hajtva nem fog kipörögni.... Ezt lehet finomítani long acc szenzor figyelembe vételével.
1 forgás 1 jel nem ad megfelelő megfigyelési értéket : Nyquist kritérium figyelembe véve az autókban 42-44 mágnes olvas egy Hall Sensor ---> voala ABS sensor.....Remélem segítettem
-
gyapo11
őstag
Az abs is a forgást figyeli nem a megtett utat. A gps-szel meg az a baj, hogy két mérés között nem lehet tudni mi történt, és nagyobb sebességeknél az 1 másodperc alatt megtett út már nem lényegtelen, lehet kanyarodás, a gps meg két pontot ad, közte semmit.
Szerintem jó kompromisszum a motor/féltengely/kardántengely fordulatszámának mérése. Ehhez le kell mérni az egy kerékfordulat alatt megtett utat. Nem lesz extra pontos, az állókerekes fékezést, broadside-ot, kerék kipörgést nem tudja mérni, a kerék nyomása nagyon sokat nem változik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest