Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Építkezünk 6. rész (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Milyen mosógépet vegyek?
- 🖥️⛅
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Játékajánló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
darkmore
tag
válasz Fitzgerald #6315 üzenetére
Huhú, először is BulkyPix (Dead Effect, Yesterday, Twin Blades), másodjára Lone Wolf világ!
Elérhetőek a könyvek is androidon!
Nézek róla valami videót, nagyon jónak ígérkezik, köszi!
-
darkmore
tag
Beloko nagyon durván eltalálja a jóságot: Wolfenstein 3D, Doom, Quake, Jedi Knight 2, Return to Castle Wolfenstein..., remélem jön még az összes quake 3-as enginnel készített játék:
Quake III Arena (1999) – id Software
Quake III: Team Arena (2000) – id Software
Star Trek: Voyager – Elite Force (2000) – Raven Software
Star Trek: Voyager – Elite Force – Expansion Pack (2001) – Raven Software
Return to Castle Wolfenstein (2001) – Gray Matter Interactive (SP) / Nerve Software (MP)
Soldier of Fortune II: Double Helix (2002) – Raven Software
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast (2002) – Raven Software
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy (2003) – Raven Software
Wolfenstein: Enemy Territory (2003) – Splash Damage
Call of Duty (2003) – Infinity Ward
Call of Duty: United Offensive (2004) – Gray Matter Interactive
Call of Duty Classic (2009) – Infinity Ward
Severity (Canceled) – Cyberathlete Professional League
Iron Grip: Warlord (2008) – Isotx
Dark Salvation (2009) - Mangled Eye Studios
Quake Live (2010) - id SoftwareA Jedi Academy már be lett ígérve következő projektnek!
-
darkmore
tag
válasz jonnyjoker01 #6698 üzenetére
Ha szerencsénk van jön minden!
-
darkmore
tag
válasz Fitzgerald #6700 üzenetére
Csak a wikiről dobtam be egy listát, nem is tudtam, hogy az Elite force 2 is Q3-as volt, remélem mindet portolják.
Most a Wolfenstein 3D és a Jedi Knight 2 nyomatom, a kezelőfelület nagyon hasonló, egész jó kis keretprogramot csináltak neki, kontrollerrel még nem próbáltam, nagyon állat lesz Kyle-al fénykardozni egy jó kis dualshock 3-al
-
darkmore
tag
Uhh ez a Shadow Era tényleg nagyon jó!
Még úgy is, hogy a kezdő paklit eladtam benne, minden lapot és elkezdtem egy vírfarkasos paklit építgetni, van hangulata, még kell pár lap, hogy meglegyen a 40db lapos pakli és akkor végre PvP is jöhetA grafikák félelmetesen igényesek benne, nagyon jó, hogy kickstarterrel támogatják magukat, szuper minőség!
-
darkmore
tag
válasz Cseri0058 #7848 üzenetére
Elején regisztrálsz egy email címmel, fontos csak online lehet játszani (belassított mobilnet is elég neki), lehet offline is gyakorolni, csak úgy nem kapsz se gold-ot, de crystalt, se XP-t, tehát felesleges.
Regisztráció után választhatsz hőst és paklit (csaj tolvajt ajánlom, egyik legszemetebb lapdobató képeséggel rendelkezik), így kapsz egy hős lapot és egy paklit hozzá (kb. 32 lap van a pakliban, ha jól emlékszem)
Pakli összerakása:
- min 30 lap és egy hős lap, ha a térképen akarsz harcolni
- min 40 lap és egy hős lap, ha PvP-ni akarsz
- a hősök csak bizonyos lapokat tudnak használni például: human mage, csak mage és human lapokat
- neutral lapokat természetesen bárki tud használniHarc a térképen:
- érdemes olyan ellenfelet választani, ami a legtöbb aranyat tapasztalatot adja (szint lépés után kapsz kristályt)
- találd meg, hogy melyik ellenfelet győzöd le a legkönnyebben a Te pakliddal és harcolj vele, így könnyen lépsz szintetPénz:
- lapokat darabonként aranyért tudsz venni, kezdő paklik sem gyengék, de érdemes kicsit fejleszteni rajtuk
- kristályért lapcsomagokat tudunk venni (valamint virtuális kártya védőt, extra mentési helyet, feleslegesek...) én is így vettem vérfarkasos csomagotHarc más játékos ellen:
- még nincsen benne tapasztalatom, majd írok róla, ha van rá igény, amit láttam, hogy lehet keresni ellenfelet és így haverok ellen is lehet játszaniGAMEPLAY:
- nagyon egyszerű:
- minden kör elején húzunk egy lapot és ledobhatunk egy lapot ez lesz az erősforrás, amiből megidézhetünk segédeket, fegyvereket, képességeket stb., szerintem 2 játék után teljesen ki lehet ismerniExtra:
- vannak event-ek is, ha jól látom most valami PVP megajackpot van
- én kicsit hiányolok egy normális kampány (single player) játékot, de hátha lesz valami
- honlapon ki lehet próbálni a játékot web-es felületen is, sőt itt még több tartalom van, ha jól látom, külön öröm lenne, ha itt is tudnék játszani a regisztrált felhasználó nevemmel, még nem próbáltam[ Szerkesztve ]
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #7852 üzenetére
Láttam, hogy a kickstarteren valami 80.000$ jött nekik össze, remélem lesz még extra cucc, bár én még sehol nem vagyok
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #7855 üzenetére
Huhú, nagyon jó dolgok vannak a fórumon, wulfen pakli ally nélkül, mekkora ötlet!
Köszi a tippet! -
darkmore
tag
Tudnátok nekem ajánlani olyan játékcímeket, ami:
- körökre osztott szerepjáték
és
- FPS nézetű pincekúszó
és
- csapatot kell irányítaniolyasmi, mint a bards tale, wizardry, M&M sorozat volt, köszi!
-
darkmore
tag
válasz Fitzgerald #7930 üzenetére
Akkor nem csoda, hogy nem találtam...
DS emulátorral én is találtam az Etrian Odyssey részeket, csak gondoltam nem emulátorozgatok, ha van valami jó droidra is.
-
darkmore
tag
válasz v_angelus #8243 üzenetére
Persze simán, de kb. 2 hét tuti lesz.
Én is nézegettem már egy ideje őket, már az agyamra megy, hogy a return to castle wolfensteint nem tudom normálisan irányítani, meg a két hüvelykujjam kitakarja a 4.3 képernyő 60%-át...
Valamint a SNES Super Star Wars szériát is végig akarom már tolni rendes gombokkal.
Erre raktak végre normálisnak tűnő analóg karokat, meg L2/R2 is van rajta, bármilyen nyomi megoldással is -
darkmore
tag
Jön március 27-én, wh40k zombiölőnövényes adaptációja
http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-25-storm-of-vengeance-is-warhammer-40k-meets-plants-vs-zombies
-
darkmore
tag
válasz adrian94 #8478 üzenetére
Egyszer volt a tiny thief is, nekem az már a jobb játékok kategória
-
darkmore
tag
Lehet csinálok ilyet többet is, ha nagyon ne legyen akkor plz privátban jelezzétek.
Ha nem szeretném Lovecraft írásait és nem lenne meg otthon a Rettegés Arkhamben társas és nem játszottam volna az Elder Sign játékkal, akkor is megvettem volna ezt a művet, minden kiegészítőjével együtt! Miért? Mert az első perctől kezdve hatalmas hangulata van. A grafikai design, hangok, animációk, narrátor, a történetek, minden klappol, hogy egy jó kis horror társasjáték váljon droidos készülékünkből (vagy iphone).
Szerencsére nem kellett a tervezőknek túlságosan megerőltetni magukat, mert az alapul szolgáló társasjáték is nagyon jól visszaadja a nagytestvér: Rettegés Arkhamban játék hangulatát. A minőségre az FFG neve pedig szinte garancia.
A játék elején mi választjuk ki, hogy milyen nyomozókkal szeretnénk játszani. Mindegyik egyedi tulajdonságokkal rendelkezik, igaz hamar ráérzünk kedvenc csapatunkra, de érdemes variálni őket, hiszen a különböző főellenfelek ellen más más nyomozó lesz erősebb. Az első szörnyeket viszont könnyen le lehet győzni, még akkor is ha a játék bekeményít és úgy dönt, hogy a legnehezebb küldetéseket adja, amivel a nyomozóink csak nehezen boldogulnak. A játék csak nagyon ritkán tűnik könnyűnek, igazából a túlélésért kell küzdenünk és közben gyűjtenünk a Végzetjelzőket, hogy megakadályozzuk az aktuális főszörny elszabadulását. Nem lesz tehát könnyű dolgunk, ha pedig a kiegészítők ellenfeleivel is megpróbálkozunk, akkor minden lépést megfontolva juthatunk csak a győzelem közelébe. A plusz forintért megvásárolható kiegészítők nem csak új ellenfeleket rejtenek, hanem új nyomozókat is.
Mindenkinek ajánlom aki szereti az igényes társasjátékokat vagy a horror hangulatot!
-
darkmore
tag
@Ereshkigal, sajnos nálam is előfordul, hogy elkezdek egy játékot, megmutatja milyen küldetéseket rakott először a táblára és kb. rögtön restart-ot nyomok, mert tudom, hogy nagy szenvedés lenne. De, ha egy főellenfél ellen előre megtervezett csapattal mész (fontos a nyomozók sorrendje is) akkor szinte mindig van esély a győzelemre. Könnyű dolgod azonban soha nem lesz, az az összes Ktulhu játékra igaz kb.
@ollie, akkor holnap jön a következő
-
darkmore
tag
válasz BalanceR #8563 üzenetére
Igazából ennek kellett volna lennie az első bemutatómnak, de nem szerettem volna rögtön egy olyan játékkal kezdeni, amivel 100%-osan elfogult vagyok!
2002-t írunk és nekem otthon még mindig a C64-esen dübörög a Simon's Basic, de már látszódik a fény az alagút végén és télre megjön az első komoly PC-m. Futok a boltba érte, már szállingózik a hó. Hazaviszem XP install, már szakad a hó. Max Payne install már az utcalámpák világítják meg a kihalt, hólepte várost. Ha jól emlékszem másnap 3:00 körül esett ki az egér a kezemből, valahol Max Payne első rémálmos pályáján ugráltam.A játékról nem is akarok többet írni, nálam az alfa és omega, másoknál csak klasszikus. Nézzük az android portot.
Miután a telepítő letölti a több mint 1Gb-os csomagot már indulhat is a móka. A grafikai beállítások elég részletesek ahhoz, hogy gyengébb eszközökön is elfusson a játék. Irányítást teljesen egyedire lehet szabni és a "célzásrásegítés" miatt kontroller nélkül is jól el lehet boldogulni. Az utóbbi funkciót szerencsére szépen lehet hangolni, durvább beállításnál rögtön ráugrik az ellenfélre a célkereszt és nem is hajlandó a kamera másfelé fordulni, amíg szét nem lőjük a gonoszt. Ez nekem nagyon drasztikus volt, ezért csak a legkisebb fokozaton használtam ezt a funkciót, mikor azért nekünk is ügyeskedni kell, hogy normálisan be legyen célozva a delikvens. Kontrollerrel sajnos nem teszteltem, de valahogy ez is mutatja, hogy az érintőképernyőn is nagyon jól el lehet boldogulni. Természetesen aki a PC-és fejlövésekre pályázik, annak kötelező egy jó kontroller.
Töltési idők egy kicsit megnövekedtek, de még így se kényelmetlen. Kirívó hibával egyik eszközömön se találkoztam, bátran ajánlom bárkinek.Esetleg ha már régen letudtad ezt a verziót, akkor szerezz be egy GBA emulátort androidra és jöhet a Max Payne GBA verziója, bullet-time 32 bit-en!!!
Tesztelve:
Onda 701 7col tablet, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, visszavéve elfutott.
Sony Xperia SP, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, hasít mint a szél. -
darkmore
tag
válasz Tidzsimon #8569 üzenetére
Nálam ez úgy van, hogy tableten 7col-on jó irányítani, de telón a 4,6-nál már nem szeretem, hogy a nagy bütykeim kitakarják a képernyő 20%-át.
Sok éves konzoltapasztalat után is azt mondom, hogy FPS-hez bill+egér a legjobb, utána kontroller és nekem csak utána képernyő. -
darkmore
tag
Avagy Dark Souls androidon!
Cuki retró pixel grafika, aranyos dallamok, kiválasztjuk kis hősünket és az első patkány lerágja a csontunkról a húst, majd belesétálunk egy tűzcsapdába és égve rohanunk a víztócsa felé, de közben éhen halunk és a szörnyhorda táncot lejt hamuvá égett testünk felett. Tömören ennyi.A játék nehéz, okosan játszva is nehéz, nagyon nehéz. Kezdésnek: nincsen benne mentés. Itt csak egyszer lehet hibázni, ha elbukunk, kezdhetjük elejétől egy új karakterrel. Utána jön a ráadás, minden gyógyital egyedi színkóddal van jelölve, de ez mindig randomizálódik mikor elkezdünk egy új kalandot (sokszor fogunk új játékot indítani!). Ugyanez érvényes a tekercsekre is, szerencsére a tekercseknek ritkán van igazán negatív hatása, ellenben a gyógyitalokkal, amiket érdemes a vízben állva tesztelni, mert ha megisszuk a tűzbomba löttyöt, akkor abból semmi jó nem fog származni. Miután egyszer használunk valamit szerencsére felismeri a játék, nem kell megjegyezni a sok színkódot, rúnát, hogy mi mit csinál.
Szokásos pincekúszó elemek itt is megvannak, legyőzött szörnyek után tapasztalati pontokat kapunk és szinteket lépünk, mégsem lehet sokáig elidőzni és grindelni, mert a hősök hamar megéheznek és szépen lassan éhen halnak. Ételutánpótlásról is gondoskodni kell. Természetesen a fegyvereinket, páncélunkat is tudjuk fejleszteni. Kb. 3 szintenként belefutunk egy egy főszörnybe, akikhez sajnos más más felszerelés lesz az előnyös. Van olyan, akit nehéz páncélban utol sem lehet érni, másnál pedig csak a legerősebb (és legnehezebb) páncéllal lehet esélyünk. A cél nagyon puritán: egyre mélyebbre jutni a labirintusban, hmm semmi hercegnő?A játék folyamatosan kap fejlesztéseket, de ahogy láttam könnyebb soha nem lett. Nem akarok sok poént lelőni a tanácsokkal, kezdjétek el, fedezzétek fel. Talán az elején könnyebb egy harcossal indulni és ha szerencsénk van akkor találunk egy erős páncélt, ezt fejlesszük mindig tekercsekkel, fegyvert csak találunk valamit közben, így lesz esélyünk eljutni egy kicsit mélyebbre a lenti szintekre is. De készüljünk fel, hogy az ellenfelek szemetek, a csapdákba a legrosszabbkor futunk bele, az élelem kevés. A játék "finoman" jelzi, hogy itt minden lehetőséget ki kell benne használni, különben nem jutunk messzire.
Aki szereti a körökre osztott, retró kinézetű RPG-ket, annak mindenféleképpen ajánlom. Hardware igénye nem nagyon van, szerintem elfut mindenen. Mérete olyan kicsi, hogy korlátozott mobilneten is lejön percek alatt, hajrá!
-
darkmore
tag
Mostani kedvenc egy gyűjtögetős kártyajáték. Kicsit félve kezdtem el, mert évekig játszottam hasonló kártyajátékot igazi kártyákkal (Vampire: The Eternal Struggle, ez mondjuk nem dual, hanem egyszerre 4-5-en érdemes játszani). Nagyon érdekes koncepció, hogy teljesen cross platform a játék, böngészőben is lehet játszani, droidon is és igazi kártyákkal is.
A játékmechanikában nincsen semmi újdonság, a szokásos:
0. Van egy hősünk 26-30 életponttal, ha nullára csökken az életpontja vesztettünk.
1, A körünk elején húzunk egy lapot.
2. Lerakhatunk egy lapot erőforrásnak.
3. Erőforrásokból kijátszunk lapokat, illetve a már korábban kijátszott lapjainkkal cselekszünk.
4. Átadjuk a kört a másik játékosnak.
Ennyi.Amiért ezt a játékot kezdtem el a sok egyéb kártyás játék közül, az egyértelműen a lapok garfikai design-ja. Nagyon jól el vannak találva, kicsit komolyabb hangvételű fantasy. Kedvenc szekciómat is ez alapján választottam: vérfarkasokat.
Egyetlen negatív a rajzokban, hogy a nők valami félelmetesen hülyegyerekmódón csöcsösre vannak véve, a mellük minimum akkora, mint a fejük, van hogy majdnem a duplája.Eddig nem játszottam véresen komolyan a játékkal, így kb. 220 rating-em volt a legtöbb multiplayerben, ezt az értéket havonta nullázzák. Szerencsére a multihoz elég a belassított mobilnet is, ritkán van gond a szerverkapcsolattal, kb. 10 játékból 1szer. Sajnos Single Player mód nagyon le van butítva, de elvileg a mostani nagy kickstarter hajrá után ez is bővülni. Multiplayerhez 40 lapos pakli kell minimum, singleplayerhez pedig 30 lapos, de ez annyira nem fontos, mert alapból 40 lappal indulunk+általunk választott hős lappal.
A játékot el lehet kezdeni és folytatni is igazi pénz rááldozása nélkül. Egyébként lapokat a játékban aranyért tudunk venni (single playerben egy győzelemért 20-40 aranyat kapunk, ezt szintfüggő; multiplayerben pedig 40-80 aranyat, ez raiting függő). valamint kapunk tapasztalati pontokat, idővel szintet lépünk és ekkor kapunk 25db shadow kristályt. 100db shadow kristályból pakli csomagokat érdemes venni (ha az a célunk, hogy eladjuk a pakli csomag lapjait és így aranyat szerezzünk, akkor az Elemental pakliért egy kicsivel több aranyat kapunk, mint a többiért.)
Egyébként érdemes rákölteni igazi pénzt is és akkor kb. bármilyen paklit össze tudunk majd állítani. Én nem ezt a megoldást követtem, hanem több regisztrációm is van (vérfarkas, mágus, tolvaj, pap), ennek csak azért van értelme, mert ha egy új accountot készítesz, akkor az elején gyorsabban lépsz szintet, így gyorsabban kapsz shadow kristályt és gyorsabban tudod összerakni a specializált paklidat, de szerintem jobb lett volna egy account és ott elkölteni 5$ vagy 20$-at egy majdnem teljes gyűjteményre.Részletes stratégiába nem mennék bele. A fórumon rengeteg pakliötletet lehet találni. Ajánlott regisztráció előtt átnézni, hogy a különböző hősök milyen játékélményt nyújtanak, bár nagy meglepetés nem lesz, harcos: odacsap, mágus: varázsol, pap: gyógyítgat, tolvaj: sunnyog és lop, vérfarkas: odacsap, hunter: csapdák+Íj, elemental: hmm... ügyeskedik, természetesen ez a végletekig leegyszerűsített leírás
Eszköz problémám nem volt vele, alacsony felbontáson a betűk nehezen olvashatóak (a szokásosnál nehezebben, de lehet ez csak a kínai csodám miatt van). Landscape nézet működik csak sajnos normálisan, de ha így kicsik a lapok szövegei, akkor fordítsuk portréba és akkor jobban látszik minden.
Tesztelve:
Onda 701 7col tablet, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, megy.
Sony Xperia SP, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, megy.
Belassulást a netkapcsolat okozott csak.[ Szerkesztve ]
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #8589 üzenetére
Írtam, hogy van igazi kártyában is
Az mondjuk érdekelne, hogy mikor egy területre ható varázslattal random sebezzük magunkat, akkor azt az igazi kártyánál hogyan döntjük el, dobni kell egy kockával és akkor mi is sebződünk, ha megdobjuk?
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #8592 üzenetére
Np.
Ahá, és mennyi rá az esély?
Ezt konkrétan a hivatalos fórumon se mondták meg, csak annyit mondtak, hogy Nishaven így lett design-olva -
darkmore
tag
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #8596 üzenetére
Sehol nincsen jelezve, de van mikor a 4 electrical sebzést ő is beszívja
Nem túl jó, volt, hogy már csak emiatt raktam bele a "rázós" gyűrűt.De érdekelne, hogy más is milyen eséllyel sebzni magát, pl.: Zahanna Ice stormmal?
Ez gondolom a varázslattól függ, vagy ez a random effekt mindig ugyan annyi?és mennyi esély van rá?
-
darkmore
tag
válasz Ereshkigal #8599 üzenetére
Akkor lehet csak bug, pedig nem tűnt olyan őrült dolognak!
-
darkmore
tag
Lair Defense: Dungeon
és
Lair Defense: ShrineA legelső androidos játék, amivel hosszabb ideig játszottam. Mindig is kedveltem a towerdefense játékokat, nagyon sok időt öltem bele a GemCraft játékokba is. A Lair Defense nem sok újdonságot hozott a játékmenetbe, csak a szerepeket cserélte fel. Itt mi játszunk a gonosz sárkányokkal és a "jó" emberek próbálják ellopni a sárkánytojásainkat (nemröhög!). Elpusztított emberek után kapunk "husi" nyersanyagot, amivel új sárkányokat tudunk venni, illetve azokat tudjuk fejleszteni. Másik nyeranyagunk a folymatosan termelődő mana, amiből varázsolni tudunk.
Három féle sárkányunk van: Piros = tűz, Kék = jég, Zöld = méreg. Különböző szinten más-más bónuszt kapnak, pl.: a tüzet gyűrű alakban pufogtatják ezzel több ellenfelet sebezve egyszerre, a jég miatt állóra fagynak a rohamozó ellenfelek, a méreg pedig folyamatosan sebzi az ellenfeleket. Küldetések közben és végén arany kapunk, ebből tudjuk fejleszteni a képességeinket. Természetesen valódi pénz rááldozásával is tudunk fejlődni, de igazából nem szükséges ahhoz, hogy végigjátsszuk a részeket.
A nehézség jól el van találva, az elején nem túl szenvedős, a vége felé erősen gondolkodtatós. Ajánlott visszamenni korábbi pályákra és ott aranyat gyűjteni.Grafika és a hangok jól kiszolgálják a játékot, mai szemmel már elég darabosnak tűnnek az ellenfelek animációi, de vegyük figyelembe, hogy nem mai gyerekről van már szó. Mindenkinek ajánlom, aki egy egyszerűbb, hangulatos toronyvédős játékot keres.
Onda v701: 7" 800 x 480, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, simán fut.
Sony Xperia SP: 4,6" 720 x 1280, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, simán fut.
ZTE-Blade I: voltak néha problémái, érintőképernyő se volt valami pontos. -
darkmore
tag
Semmit nem hallottam az első részről, amíg meg nem láttam egy haverom Playstation 3 konzolján. Rögtön tudtam, hogy ez a játék egyszerűen kell. Annyi minden benne volt egyszerre amiért rajongok (Alien film, Resident Evil PS1 játék, The Thing film), hogy ez lett az első játék, amit végigtoltam én is a PS3-on. Utána többször is.
Nagy várakozással telepítettem az androidos verziót, de sajnos a kínai "csoda"tablet-en csak képernyő nélkül futott. Értem én hogy a sötétség para, de azért ennyire HC horrorrajongó nem vagyok, így kb. egy évet töltött érintetlenül a google accountom alatt mire ki tudtam próbálni.Ami szerintem mindenkinek rögtön üt az a grafika, még ma is nagyon jól néz ki a játék, persze a szűk belső tereknek köszönhetően volt rá kapacitás megcsinálni ilyen jól a textúrákat, fényeffekteket. A következő, ami üt, hogy miért nincsen kontroller support (másik kezemben szorongatom a dualshock 3 kontrollert), ez elsőre kicsit furcsának tűnik, de mikor jobban belemélyedünk látszik, hogy itt teljes mértékben érintőképernyőre optimalizált játékot terveztek. Nincsen is sok gond az irányítással, kivétel mikor valamit kezelni szeretnénk és helyette lő egyet a karakter, pazarolva az igencsak csekély lőszert. Ettől eltekintve nagyon jól sikerült az egész kezelőfelület, szinte beszippant a játék. Az ellenfelek animációja egy kicsit darabos, de kellőképpen undorítóak, abszolúte megvan a horror hangulat, sőt még rá is tesznek egy lapáttal, mert itt tényleg parás illúziókat lát a főhős. A fegyverek és a páncél fejlesztése megmaradt az eredeti játékból, hasonlóképpen a sztázis és kinézis is. Plusz fegyvert is kapunk rögtön az elején, ami a WH40K-ból ismert láncfűrészkard kistestvére, a szintén közelharcban hasznos láncfűrészbicska, de akár fegyvertelenül is el tudunk taposni gyengébb illetve "haldokló" ellenfeleket.
A sztoriról és a pályafelépítésekről nem szeretnék spojlerezni, rendben vannak. Kicsit sokat kell ide-oda futkosni, de szerencsére (vagy sajnos) a mindig helyes irányt mutató lézerfényGPS-t is meghagyták az eredeti játékból.Aki szereti a TPS-eket, a sci-fi környezetet, a horror hangulatot, annak mindenféleképpen ajánlom, egyik legigényesebb alkotás.
Onda v701: 7" 800 x 480, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, képernyő nem ment, valószínű kevés volt a PPI (ezt mondták a hozzáértők)
Sony Xperia SP: 4,6" 720 x 1280, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, simán fut. -
darkmore
tag
-
darkmore
tag
válasz james001 #8636 üzenetére
Igazából már kontrollerrel sem olyan, mint bill+egér.., de az extraction tuti jó game lenne érintőképernyőn, amúgy nem értem miért nincsen ilyen railshooterből több androidra. Az összes House of the dead rész kötelező lenne!
[ Szerkesztve ]
-
darkmore
tag
Kicsit rendhagyó mű következik, nem igazán játék, nem igazán ebook. Leginkább egy régi Kaland, Játék, Kockázat könyvre hasonlít, de itt a hangsúly nem a kalandelemeken van, hanem a szociális interakciókon. Ránézésre egy végtelenül puritán szöveges felülettel rendelkezik a játék. A egyszerűség oka pedig az, hogy erre a "motorra" több ilyen játék is készült, sőt ha felkeressük a készítő honlapját, akkor az ott bemutatott scripttel mi is készíthetünk hasonló játékot, amit utána ők ki is rakhatnak a Google Play-re. De ne menjünk ennyire előre, ebben a játékban egy vámpír "életét" tudjuk irányítani. 1815-ben járunk az éppen felvirágzó New Orleans-ban. Nagyon érdekes helyszín, pezseg az élet, de mi ezt nem élvezhetjük sokáig, hiszen hamar magával ragad a halál és nem is ereszt el egykönnyen. Az írás nyelvezete abszolúte korhű, így legjobb, ha rögtön beszerzünk egy kényelmes angol szótárt és egy angol-angol szótárt is, de nekem még így is meggyűlt a bajom pár mondattal. A hangulat viszont, amit az írás stílusa eredményez, teljes mértékben megéri a fáradozást (nem utolsó sorban jó kis angol nyelvlecke). A játék meglepően ritkán állít döntés elé minket, de ilyenkor nagyon meg kell fontolni, hogy mit választunk. Döntésünkben segítségünkre lehet a főszereplőnk tulajdonságait vezető adatlap, amiben nem vagyunk jártasak, azt lehetőleg ne erőltessük. New Orleans élőholt világa intrikákkal és cselszövéssel terhes, sokszor lesz, hogy azt érezzük helyesen cselekszünk, de később kiderül, hogy pusztán bábok voltunk egy másik vámpír gyerekes játékában. Esetleg aki ismeri Anne Rice könyveit (Interjú a Vámpírral, Lestat a Vámpír, A Kárhozat Királynője), annak ismerős lehet a stílus is. Fontos megemlíteni, hogy ez elsősorban NEM egy romantikus vámpír sztori, sokkal inkább a társadalmi helyezkedés van előtérben!
Készüljünk fel rá, hogy pár évtized végigjátszása után csak pénzért folytathatjuk a kalandunkat. Én ezt még nem tettem meg, mert nem igazán tetszett a karakter, amit összehoztam, de szerintem folytatni fogom vele a történetet és nem kezdek új játékot. El kell fogadni, hogy halál után néha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy mi azt elképzeljük!
Aki kedveli az igényes vámpírtörténeteket, esetleg tetszett neki az Interjú a Vámpírral könyv/film, mindenféleképpen próbálja ki. Aki nem rajong az élőholtakért az nézzen szét a készítő többi játéka között, van több téma is.
Hardware igénye nem nagyon van, egy szemnek kényelmes és kellően nagy kijelző azért ajánlott.
-
darkmore
tag
Rovio egy eszetlen jó mobil game készítő csapat. Örülök neki, hogy az angry birds-el ilyen sikeresek lettek, de nagyon tudnék már örülni egy Grim Oak folytatásnak!
-
darkmore
tag
Tiny Thief
(van Rovio Angry Birds nélkül is!)Nagyon régóta Rovio fan vagyok, a Grim Oak sorozatuk az egyik kedvenc mobiljátékom. Kicsit meglepődtem a komoly és brutális hangvételű játékok után átszereltek erre a kis cuki designra, de gondoltam, ha Rovio, akkor megér egy próbát.
Szokásos "háromcsillagos" puzzle-t kapunk, ahol egy tolvajjal kell sunnyogni és meghatározott tárgyakat ellopni, anélkül, hogy észrevennének. Ebben segítségünkre lesz a még cukibb kis mókusunk is. A pályán nagyon sok interakció van, sokszor a leglehetetlenebb dolgokat kell használni, hogy pl.: eltereljük egy őr figyelmét. Érdemes mindent végigmatatni, mert a bónusztárgyak jól el vannak dugva és csak akkor kapunk három csillagot, ha mindent megtalálunk. Pályák előtt egy animált átvezető tesz némi körítést a játékhoz, nagyon jól eltalált, vicces képsorok. A játékban sok humoros elem van, de látszik, hogy ezt nem akarták elvinni egy határon túlra, így végig megmarad az érzés: "Jajj, csak észre ne vegyenek!". Kellő mennyiségű kihívást kapunk, nekem még nem sikerült a végére érni, mondjuk nem kötelező minden pályán összeszedni mindentRemélem a Rovio a jövőben is fog még kiadni hasonlóan jó minőségű játékokat, a nem angry fanoknak is.
Onda v701: 7" 800 x 480, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, simán megy.
Sony Xperia SP: 4,6" 720 x 1280, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, simán megy.[ Szerkesztve ]
-
darkmore
tag
Playstation 1 Emulátor: FPse
Az első playstation-t mindig is imádtam, majdnem rá is ment az érettségi és az egyetemi felvételi, mert a többhetes felkészülésből többhetes játékmaraton lett és csak kb. 2 napot tanultam
Szerencsére a PSP-én is nagyon jól futottak a PSX-es játékok, bár kicsit hiányzott a normális R2/L2.
Nagyon örültem, hogy androidra is készítettek jó PS1 emulátorokat. Az FPse az én kedvencem, rendszeresen frissítik, nagyon részletesen be lehet állítani, ha van egy Dualshock 3 kontrollerünk, akkor az irányítás is tökéletes, de az érintőképernyőn is jól el lehet boldogulni, mert lehet méretezni a gombokat és oda helyezni külön-külön ahová mi szeretnénk. Eddig minden játék elindult rajta, hibátlanul futnak az ismert címek, eddig csak egy játéknál tapasztaltam audio bugokat (Excalibur 2555 A.D.). Ha nem szeretnénk akadásokkal találkozni, akkor azért ajánlott egy közepesen erős hardware hozzá.Onda v701: 7" 800 x 480, CPU Cortex A9 Dual Core 1.5GHz, GPU Dual Core Mali 400, 1Gb RAM, megyeget, kicsit jobban kellet finomhangolni pár játékot.
Sony Xperia SP: 4,6" 720 x 1280, CPU Dual-core 1.7 GHz Krait, GPU Adreno 320, 1Gb RAM, nagyon jól megy. -
darkmore
tag
Igen, jól működik, sőt ingyenes is, egyetlen nagy bajom vele, hogy az android verzióján (van PC-re is PSP emulátorjuk) nem tudom futtatni a homebrew játékomat, amit pár éve írtam PSP-re
(semmi komoly, LUA script az egész...)De ha végre megjön az új droidos kontrollerem, akkor tuti kipróbálok pár régi gémet, mert PSP-vel rengeteget játszottam anno
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Androidos játékok
● Tilos a warez!
- Lenovo LOQ (i5 12th, 16 GB, 512 M.2, 4050 RTX 6 GB) gamer noti 1 év garanciával!
- Apple Watch Series 5 44 mm GPS+Cell
- PANASONIC TOUGHBOOK CF-54 7. gen. I5 katonai laptop (4X2710 Mhz, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, WIN10)
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer PC! I7 10700F / ROG RTX 2070 Super / 128GB + 1TB SSD!
- ÚJ / MINI PC / HP EliteDesk 800 G6 - I5-10500T, 16 DDR4 / 256 NVMe SSD / INTELUHD +SZLA! +GAR!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest