Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Klaus Duran: Panelkérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rayoliviero
veterán
Teljesen kezdő vagyok, nem értek a programozáshoz.
LG G2 telefonomhoz szeretnék egy olyan zip fájlt, amin belül van egy system és data mappa, plusz a META-inf.
A data/app mappába szeretnék tenni apk fájlokat. Ha új romot teszek fel, akkor ezzel recoveryből fel tudom installálni egyszerre az összes programom. System mappa is azért kell, ha éppen oda kell valamit másolnom.
Nem tudom, hogy ehhez lehet-e készíteni olyan META-infet, amely bármelyik romhoz jó?
Van egy zipem. Ebben már benne a system mappa és használtam is már, jól működik. De nincs data, az updater script nem tartalmazza, hogy mountolja a data mappát. Ki tudnám egészíteni, hogy a romokból kimásolom az adott sort, de félek valamit elrontok. Mert olvastam itt szignózásról és mindenről, én pedig nem értek ehhez az egészhez.
Valaki meg tudná ezt nekem nézni és kiegészíteni?
És elmagyarázni, hogy a META inf-ben mik azok a fájlok? A scripten kívül még van benne egy pár. Hogy azért legyen róla valami fogalmam.
Köszönöm előre is.

Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Suzuki topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Valami baja van a tápomnak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Messze nyolcezer fölött!
- Tiltott lett Lufthansa-csoport repülőin power bankot használni
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...