- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- body007: # Raspberry Pi Zero W + Alpine Linux Wi-Fi Telepítési és Konfigurációs Útmutató
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ldave: New Game Blitz - 2025
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZsZso
Közösségépítő
Még nagyon laikus vagyok ebben a tablet témában, ezért kérlek nézd el nekem a hülye kérdésem, de nagyon érdekelne valami: U30GTt visszamondva, s töprengek, hogy milyen alternatív megoldások léteznek. Látom nagy favorit ez a Concorde masinéria, de egyből szembe tűnt, hogy ugyan az IPS helyett IPS+ van (jelentsen ez bármit is) a felbontás is kisebb (és a ratio is más). Olvastam, hogy vamzi kolléga ezt nagyon rossz néven veszi, s az igazat megvallva engem is aggaszt, de vele ellentétben én semmi racionális érvet nem tudok felmutatni eme érzés mögött (egyszer fogtam életemben tabletet, az is egy iPad (1) volt így hasonlítási alapom, gyakorlati tapasztalatom nulla). Hol számít ez igazán? Olvastam, hogy filmnézésnél jobb a 16:10, de számomra továbbra sem egyértelmű, hogy milyen pro-kontra szól a 4:3 1024x768 -as ill. a 16:10 1280x800 -as felbontás mellett/ellen.
Ízig-vérig szubjektív véleményekre lennék kíváncsi, hátha így körvonalazódna számomra a helyzet. Köszöntem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- alza vélemények - tapasztalatok
- Végleg leállnak az Anthem szerverei