- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. szeptember
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZsZso
Közösségépítő
Még nagyon laikus vagyok ebben a tablet témában, ezért kérlek nézd el nekem a hülye kérdésem, de nagyon érdekelne valami: U30GTt visszamondva, s töprengek, hogy milyen alternatív megoldások léteznek. Látom nagy favorit ez a Concorde masinéria, de egyből szembe tűnt, hogy ugyan az IPS helyett IPS+ van (jelentsen ez bármit is) a felbontás is kisebb (és a ratio is más). Olvastam, hogy vamzi kolléga ezt nagyon rossz néven veszi, s az igazat megvallva engem is aggaszt, de vele ellentétben én semmi racionális érvet nem tudok felmutatni eme érzés mögött (egyszer fogtam életemben tabletet, az is egy iPad (1) volt így hasonlítási alapom, gyakorlati tapasztalatom nulla). Hol számít ez igazán? Olvastam, hogy filmnézésnél jobb a 16:10, de számomra továbbra sem egyértelmű, hogy milyen pro-kontra szól a 4:3 1024x768 -as ill. a 16:10 1280x800 -as felbontás mellett/ellen.
Ízig-vérig szubjektív véleményekre lennék kíváncsi, hátha így körvonalazódna számomra a helyzet. Köszöntem!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!