Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Ren Hoek #8301 üzenetére

    De, ez pont ilyen egyszerű. Ha mondjuk 3+4=7, és ez egy képkocka, ami 20ms alatt készül el, akkor ehhez be kell olvasnod a GPU-ba először a 3-at és az 4-et. Ha ez az olvasás 20ms-ig tart, akkor hiába tudná a GPU 10 ms alatt is kiszámolni, ha 20ms-ig tart, míg megérkezik az adat hozzá, 10ms-ig akkor pihenni fog a GPU adatra várva. Fordítva is igaz (ami a mostani DX11-es helyzet), hiába olvassa be a Fiji vagy Hawaii memóriája 5ms alatt a 3-at és a 4-et, ha a számolás az API korlátai miatt sokáig tart, mondjuk 20ms-ig. A Maxwell2 hiába olvas a memóriából 10ms-ig, ha azon is 20ms a számolás ideje, nem lesz lassabb. Remélem átmegy. :R

    A furmarkhoz nem kell nagy sávszél, tudtommal direkt úgy van megírva, nem használ sok memória-tartalmat, viszont rengeteg egyszerű számolást csinál azzal a kevés adattal.

    (#8312) gbors: Úgy gondolom, jelenleg a GTX960 a valódi képességeihez képest ma durván túlteljesít, ahogy sokszor a GTX980/970 is. Ha nő a memória sávszélesség igény, akkor az árához/pozicionálásához képest messze a legnagyobb pofáraesés a GTX960 lesz, pláne, hogy az ellenfelei, ami a 280-as, 380-as Radeonok, akár GTX980 pukkasztó sávszéllel rendelkeznek. A GTX970 is bukhat, a tuningolva 224GB/s nem túl acélos, de kész csoda így is a GTX960-hoz képest, miközben annyival nem drágább kártya. A GTX980-nál megint az ár miatt lesz gázos, nem olyan olcsó kártyák voltak azok, és 256GB/s.... A 980 Ti esetén pedig azért nem látok olyan nagyon durva gondokat, mert bár annak is éppen annyira fog fájni a nagyobb sávszél-igény, de abban marad annyi nyers erő is, hogy az ember ne nyúljon a szívéhez annyira, ha az lesz a limit.

Új hozzászólás Aktív témák