Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    nagyúr

    válasz Loha #5924 üzenetére

    Hogyne lenne már összekapcsolva... az totál káosz lenne ha mindegyik azt csinálná amit akar amikor akar.
    Ezek össze vannak szinkronizálva/kapcsolva. Gondolj bele mi lenne ha míg egy kép megjelenik addig az AI vagy a hang két vagy három lépéssel továbbmenne... akkor ugrások lennének meg összevisszaság hogy na.

    Amire te gondolsz az max az lehet hogyha egyszer megvan egy adat amit kiadunk ezeknek akkor azok azt megjelenítik (belső ciklusuk szerint) addig amíg nem adsz nekik új adatot. Na de mi most az új adatok előállításáról beszélünk és azok kirajzolásáról (a játék belső ciklusa, nem a GPU/driveré). :)

    Kicsit olyan mint a játék FPS vs monitor frissítési frekvencia viszonya. egyik fix 60 vagy 120, 144 akármi... a másik meg ettől egy független dolog, de valahol össze szinkronizálódik, vagy így vagy úgy. Ettől a szinkrontól függ mit látsz és mennyire folyamatos.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #5924 üzenetére

    Nem is kell, hogy összekapcsolva legyenek, bár szinkronizáció azért van. De elég, ha egy rosszul kialakított API és a kernel driver nem engedi a programszálakat hozzáférni az amúgy szabad erőforrásokhoz.
    Ez tudom, hogy nagyon mellbevágó dolog, hogy a PC ennyire pazarló platform lett, de ez van. Viszont nem véletlenül alakult úgy, hogy két év alatt egy komplett reformot végigvittek az érintettek a teljes rendszeren.

    Amikor arról beszélünk, hogy a DX12 micsoda előrelépés a DX11-hez képest, akkor az jön elő, hogy milyen jó ez a DX12. Valójában ezt úgy kellene felfogni, hogy milyen rossz a DX11. A DX12 csak rendbe hozza, amit már rég rendbe kellett volna hozni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés