Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz Abu85 #548 üzenetére

    Az input lag tartalmazza a frame time-ot, az egyik összetevője.
    Az input lag többi összetevője nem a VGA-n múlik, nem valószínű, hogy a VGA típusa befolyásolja mondjuk az egér driver vagy az USB port késleltetését.
    Arra vagyok kíváncsi, hogy hány frame jelenik meg, amíg az egéren leadott parancs megjelenik?
    Erre én is kíváncsi lennék, de jó esély van rá, hogy még senki nem csinált ilyen tesztet, főleg nem VGA-k összehasonlításához.

    Techreporton futottak bele, mert AMD-n vmiért kicsit eltért a csíkok színe, vmint egy kis zaj is volt bennük.
    the extractor was having trouble because the overlay colors being displayed by the Radeon weren't entirely correct.
    Szerencsére lehet állítani a toleranciát az elemző progiban, és miután lazábbra vették a probléma megoldódott.
    The extractor routine had to be adjusted for looser tolerances in order to account for the variance.

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #548 üzenetére

    kíváncsi lennék a részletekre, mert ennek így füle sincs, meg farka se nagyon. én azt értem, hogy van olyan szituáció, ahol néhány ms-mmal csökken az input lag (bár azt továbbra sem hiszem, hogy a "profi játékosok" 8ms-ot észrevesznek, de ettől most tekintsünk el), viszont ha ez lett volna a cél, akkor legalább annyi késleltetést rakott volna bele az AMD is, hogy legalább a frame közepe biztosan látható legyen, ugyanis ha két frame a két GPU-n úgy megy ki, hogy az egyiket kitakarja a másik, akkor lazán duplázódik az input lag a kiegyenlített megoldáshoz képest.
    nem lennék meglepve, ha a 2010-ben végzett vizsgálat másról szólt volna, csak vmi marketingzseni mai szemmel "újraértelmezte" :)

Új hozzászólás Aktív témák