Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #41065 üzenetére

    De éppenséggel pont az lesz a célja. Az, hogy lesz Switch port leginkább annak köszönhető, hogy maga az új CryEngine már támogatja azt a konzolt is. A grafika pedig nagymértékben skálázható.

    (#41066) b. : Nem tudnak régi CryEngine-t használni. A portolásnál pont az a lényeg, hogy az új verziókba építik bele a supportot. Mert grafikailag eléggé széles skálán lehet mozogni, elvégre PC-n is szoktak lenni very low és ultra high végletek, viszont ha a motor nem támogatja a célzott konzolt, akkor ennek nincs haszna. A Switch portot pont az teszi lehetővé, hogy az új CryEngine már támogatja. Szóval itt mindegyik platform ugyanazt a motorverziót kapja, de persze a szállított modellek, textúrák, illetve az általános grafikai minőség eltérhet. De ez már a dolog könnyebbik oldala.

    (#41068) huskydog17: Meg lesz még egy csomó minden, elvégre a mostani CryEngine-ben már van SVOTI is, egy rakás effekt compute shaderre van portolva, ésatöbbi. Ez bőven elég a komoly grafikai szintlépéshez. Már az SVOTI az önmagában.

  • huskydog17

    addikt

    válasz Locutus #41065 üzenetére

    Sajnos egyet értek. Egyelőre új megvilágítást (ray tracing miatt) és új textúrákat ígérnek. A gond, hogy ennyi nem lesz elég a komolyabb grafikai szintlépéshez az eredetihez képest. Hiába ez a két új feature ha minden asset továbbra is a régi marad na meg az ellenfelek modellje is. Egyébként szerintem a Saber kapja a Switch port elkészítését, sőt, talán a többi konzolra is ők csinálják a portot, így a Crytek a PC-re irányíthatja teljes kapacitását. Nem véletlen említik a Saber-t, mint társfejlesztőt, az egyik csapat a konzolos, míg a másik csapat a PC verzióval fog foglalkozni, legalábbis nekem így lenne logikus. Figyelembe véve, hogy a Saber már több AAA cím esetében csinált Switch portot, én arra tippelek, hogy ők kapják a konzolos verziókat, de ha nem is mindet, a Switch-et biztosan.

    Ezen felül mondjuk ez önmagában nem jelenti automatiksuan, hogy a PC verzió emiatt lesz lebutítva, már önmagában egy egy friss verziójú Cryengine rengeteget fog segíteni a játékon, hiszen a Cryengine 2 borzalmasan lett optimalizálva, vagyis inkább nem lett optimalizálva.
    Ha az akkori 2 CPU-szálas renderelés helyett az új motorral minden CPU magot meg tudnak mozgatni, már az fényévekkel jobb tempót eredményezhet, aztán ha esetleg talán még Vulkan leképzőt is kapna a játék, a sebesség szárnyalhatna az eredetihez képest. Ez azt jelenti, hogy szerintem ennél a projektnél a Crtek a botrányosan rossz sebességet akarja végre javítani 13 év után aztán néhány szükséges látványjavítást is beleraknak, például textúrákat, ami a játékosoknak azonnal feltűnik, hiszen pont a textúrák azok a grafikai feature, amit a játékosok nagy része azonnal észrevesz, illetve még a szebb megvilágítás.

  • b.

    félisten

    válasz Locutus #41065 üzenetére

    Azért a Switch erősebb sok szempontból minta Ps3 és arra is kijött Crysis 3. .valószínűleg nem ugyan azt a grafikát kapja amit a PS4 vagy PC, akár egy régebbi Cryengine port is lehet.
    Ha csak felújítás nélkül kapná meg az akkori grafikával még úgy is vinnék szerintem .

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés