Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #38960 üzenetére

    A compute culling compute shadert követel, nem muszáj hozzá DX12.

    (#38961) Szaby59: A PBR bármibe bele lehet rakni. A forráskódot ismerik szóval nem nagy kunszt. Ennek a nehézsége nem igazán a programkód megírása.

    Nem tudom igazából, hogy milyen stabilitási dologról van szó. A compute culling kikapcsolhatatlan. Nincs szállítva mellette a legacy culling path. Túl körülményes lenne megoldani ezt egy végtermék szintjén.

    Senki sem beszélt a DX12-ről. Ez egy API, de az eljárások alatta API-tól függetlenek. A leképező az egyetlen különbség, de az kb. kétezer kódsor, ami a teljes motorhoz képest igazán elhanyagolható. Funkcionális szempontból viszont a DX11 és a DX12 ugyanarra képes, csak utóbbival van explicit párhuzamos parancsgenerálás.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés