Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shing
őstag
válasz
proci985
üzenetére
Ahhoz képest, hogy az éven 12 lesz nem mondanám ugrásnak egy mai játék grafikáját.
Egyébként az a durva, hogy az engine mit bír. (10 éves videó!)Textúra, geometria... ezeket a legkönnyebb felfrissíteni, vhogy pedig bekelett szorítani 1GB VRAM és nagyon max 4GB RAM limitbe, ahhoz képest durva.
Modern hardveren egy 12 éves játék sohasem fog jól skálázódni, teljesen másra készítették. A gépigényben még P4-es procit írtak 6800GT GPU-val.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen processzort vegyek?
- Arc Raiders
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali játékos kérdések órája
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gitáros topic
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Gainward Phoenix 3080 10G golden sample
- PC bontás - Thermaltake ház, Fsp 650W, GIGYBYTE AB350M, AMD RYZEN 5 1600x, 16GB DDR4 3000, GTX 1080
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- PowerColor 9070 XT Hellhound Spectral White OC 16GB - Garancia 2028.05.28 - BESZÁMÍTÁS
- MSI Radeon RX 6950 XT GAMING X 16GB DDR6 Videokártya! BeszámítOK
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással