Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste #30552 üzenetére
Egyszerű, csak meg kell hallgatni, amit mondanak. A kernel meghajtó server szálai rengeteg stallt eredményeznek, ami a processzoridő jelentős részét kihasználhatatlanná teszi. Látható, hogy deferred context mellett több aktív szerver szál van, és bár ez az Oxide esetében picit pozitív változást eredményez, azt is elmondták, hogy többen negatív változást tapasztaltak. Emiatt hibás a deferred context koncepciója. Ahogy átváltottak explicit API-ra hirtelen elkezdett az egész skálázni.
Mindenki fejlesztett többszálú drivert, és ezeket használják is. Amikor ezt a munkát elkezdték, akkor még nem tudták, hogy ez az egész nem sokat ér. A tapasztalat hozta meg a kijózanító pofont és erre volt reakció az explicit API-k fejlesztésének elkezdése.Nem tudom, hogy az NV meddig tárolja a korábbi press előadásait, de azt tudom, hogy mindenképpen press engedély kell hozzá, tehát ha nem vagy regisztrálva az NV-nél újságíróként, akkor nem engedik ezekhez a hozzáférést. Ezt nagyon komolyan veszik, még a PDF-eket is titkosítva nézhetem meg, benne lesz a letöltött állományban a neved és az azonosítóm, illetve online kapcsolat kell a megnyitáshoz.
Az rendben van, hogy a hardver így működik, de az NV pont ezt magyarázta, hogy nem ezt kell nézni, hanem azt, hogy az API mit enged meg.
A konstans puffer a GPU számára írható. Ugyanolyan pufferként kezeli a hardver, mint egy másikat. Az API nem engedi meg az írását, és mivel a meghajtó sem tudja ezt felülbírálni a D3D12-ben elvesztik erre a trükközést, hacsak nem csinálnak minden alkalmazásra speciális hacket, ami nyilván nem realitás. Eddig csak a Hitmanre vállalták be, mert az nagyon rosszul futott.Ahogy a strukturált puffer is cache-elt a GCN-en, tehát mindegy, hogy egy puffer konstans vagy strukturált. Az elérése ugyanolyan gyors. A GeForce-oknak ez nem mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Lecsap az S26 Ultra az Exynos 2600-ra
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- OTP Bank topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Linux haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E14 G2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN I3 NEO EVGA 850W
- KIÁRUSÍTÁS - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 Dock (akár 2x4K felbontás)
- HP 16 Elitebook 860 G9 WUXGA IPS i7-1255U 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Garmin Forerunner 405 GPS óra
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest