Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #30350 üzenetére

    A mai gyári meghajtókban mindben van többszálú optimalizáció. Nem a gyártóknál keresendő a kihasználás hiányának problémája. Ebből még az explicit API előtt tartott egy elődadást Repi. Ő mondta, hogy elméletben nagyszerű az egész, de a gyakorlatban nem működik. A driver elveszi az erőforrást a programtól, kritikus szituációkban lassít, még akkor is, ha enyhébb terhelés mellett gyorsabb, stb. És persze a gyártók implementációja eltérő.
    Aki többszálú rendert ír ma az eleve nem választ már DX11-et és OpenGL-t, mert a Vulkan és a DX12 sokkal hatékonyabb megoldást kínál a problémára.
    A cégek próbálkoznak sokfelé. Az AMD és az NV is. Csak az AMD úgy gondolta, hogy a DX11 után kialakult egy olyan fejlesztői támogatás, amit ki tudnának használni arra, hogy behozzák PC-re az explicit API-kat. Az NV valószínűleg átgondolta ezt is, csak ők azt hitték, hogy még ha csinálnak is egy új explicit API-t, akkor sem tudnák átverni az akaratukat a Microsofton. Az AMD csak kockáztatott, és bejött nekik. Gondolom maguk lepődtek meg rajta a leginkább. :D

Új hozzászólás Aktív témák