Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #30188 üzenetére

    Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps.

    A virtuális memória ahhoz kell, hogy az OS kezelje a memóriát, mert az ARK motorja olyan régi, hogy nincs felkészítve arra, hogy közvetlenül kezelje azt, illetve nem elég az 5-6 GB közötti memória a futtatáshoz. Amikor elkezdték a játékot tervezni, akkor nem multiplatform projektként láttak hozzá, hanem PC-sként. Innen konzolra portolni két lehetőség van. Elfogadják, hogy szarul fog futni, vagy nulláról újrakezdik. Na most mi egy olyan stúdióról beszélünk, akik konkrétan alpha készültségi szinten adták ki a játékot PC-re is, mert elfogyott a pénz.

    A fix hardver abból nyeri a hatékonyságát, hogy nem az OS kezel sok mindent, hanem maga az alkalmazás. Ha ezzel nem él a program, akkor a konzol előnye semmis. Ez független az API-tól.
    A Microsoft és a Sony a közvetett memóriaelérést leginkább a pici indie címeknek szánja, ahol igazából mindegy, hogy az OS hatalmas többletterheléssel kezeli a hardvert, mert alig csinál valamit a program. Az AAA projektek szinte kivétel nélkül a közvetlen memóriaelérést használják.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés