- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- RIOS Gépház: Alap vagy Profi? Két új üzleti előfizetés debütál a Hardveraprón!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #30065 üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Újból mozgásban a Shinobi: Art of Vengeance
- Milyen autót vegyek?
- OLED monitor topik
- Gitáros topic
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PROHARDVER! - abszolút kezdőknek
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB / Kártyafüggetlen 1ÉV GARANCIÁVAL
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest