Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #29092 üzenetére

    De mit akarsz még átrakni a GPU-ra? A modernebb motorokban már rég ott van az összes GPU-val hatékonyan gyorsítható fizikai számítás. Ami nincs ott az azért nincs, mert nem hatékony a GPU-val való gyorsítása, vagy azért, mert egyéb limitációk miatt nem használható az eljárás egy játékban.

    (#29094) FLATRONW: A legtöbb first party stúdió GPU-limittel küzd a konzoloknál. Azért kaptak erősebb GPU-t a köztes lapkák. A többi stúdiónak nem nagyon éri meg fejleszteni a hardveren, mert nekik ott az előrelépés lehetősége a legalacsonyabb szintű hozzáférési móddal. Nekik csak ez egy jelentős gyorsulási lehetőséggel kecsegtet anélkül, hogy a felhasználónak új verziójú, erősebbre tervezett konzolt kellene venni.

    (#29095) #Morcosmedve: A motor fejlesztésének a gyártók nézőpontjából addig semmi értelme, amíg a fejlesztői igény nincs meg rá. Ott a Nitrous példának. Mindegyik gépen rendkívül jól skálázódik, rendkívül újszerű a leképezője, és mindegyik platformra a legalacsonyabb hozzáférési rétegre van optimalizálva. Ennél jobbat az AMD és az NV sem tudna csinálni, és ez licencelhető bárkinek, mégis a tömeg Unity-t vagy UE4-et választ, amelyek az ultramobil eszközökre optimalizált leképezője mérföldekre van a kiadók által finanszírozott, amúgy nem licencelhető motorokról.

  • HSM

    félisten

    válasz FLATRONW #29092 üzenetére

    Az lenne a sorsa, mint a PhysX-nek. Néhány játékmenetet nem érintő effektre be lehetne vetni, és ennyi. A lényeg, a játékok komplexitása érdemben nem változna, mert annak a kis gépen is ugyanúgy mennie kell.
    Plusz ne felejtsük el, a nagygépnek 4K a célterülete, oda már a nagyobb GPU sem annyira izmos, mint elsőre tűnik.

Új hozzászólás Aktív témák