- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os Sata SSD teszt. (Blue)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Ivqkzy-: 2. gépem
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #18695 üzenetére
Mi úgy állítottuk be az AotS-t, hogy sok legyen a mintavétel, ami növeli a rajzolási parancsok számát. Az RX 480 azért olyan erős itt, mert ez az első GPU, ami támogat utasítás előbetöltést, és nem ütközik bele a futószalag mélységének limitjeibe, ami a régebbi GPU-kra jellemző. Amint tízezer rajzolás fölé megy a jelenet komplexitása, azonnal hatékonyságot vesztenek a korábbi hardverek, mert 1 mikromásodpercük van egy rajzolásra, és az túl alacsony érték ahhoz, hogy a memóriaelérést átlapolja a többi szál. A Polaris esetében a határérték 100 nanomásodperc, vagyis 100-szor kisebb a futószalag mélysége, így addig biztosan skálázódik a hardver, ameddig az API. Talán tovább is, de értelemszerűen ezt a gyakorlatban nem lehet még megnézni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged