Hirdetés
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Ebes, a megtervezett falu!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Firestormhun
#13356
üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Firestormhun
#13356
üzenetére
Komolyan ilyenek láttán a röhögőgörcs kap csak el semmi más.
Gyorsan rákerestem YT-on intel igp@ just cause 3 párosra. Csutka lowon 720p-be is 20 fps alatt van.
Oda kár bármilyen fejlesztés. Vagy 3x-osára fog gyorsulni dx12-vel? Erősen kétlem., mondjuk még mindig semmire nem lenne jó mivel még mindig csutka lowról lenne szó.Ez a tipikus esete hogy nekünk lesz xy effekt igaz nem tudsz a játékkal játszani mert akad mint a bün ,de a mienk. INTEL

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Firestormhun
#13356
üzenetére
AMD ordered atomics algoritmust kap, ami az Xbox One-on van. Az ugyanarra jó, mint a ROVs, na jó picit többre, de kell hozzá az AMD DX12 kiterjesztése.
A CR-ből mindenki kimarad, mert TIER_3-as szintet kér, vagyis az az effekt csak Skylake IGP-vel működik. Persze maga az effekt szabványos szóval, amelyik hardver tudni fogja a belső bemeneti lefedettséget az jó lesz hozzá. A light assignment egyébként nem akkora gond, mert az Xbox One-ból átmenthető egy alternatív compute algorimtus ugyanarra a problémára. Az Intel ezt csak azért kéri, mert ez így nekik gyorsabb. A DX11-ben is aktív ez a compute shader, csak meg lehet csinálni aszinkron módban is. Ergo ez mindenkinek megjelenik csak máshogy is számolható.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B560 i7 11700 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB RAMPAGE Shiva A-Data 650W
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600 8GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 960 4GB ZALMAN S4 Chieftec 450W
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G920 Driving Force Racing kormányszett
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

