Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- Gurulunk, WAZE?!
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  imi123
							
							
								#13010
							
							üzenetére imi123
							
							
								#13010
							
							üzenetéreA Mantle esetében azért jó 3000 sort kellett beírni. Plusz nem kevés shadert átírni. Illetve, ha a motorok nem voltak felkészítve strukturálisan erre, akkor azokat is át kellett írni. Utóbbi volt igazán időigényes. A jó hír igazából, hogy rengeteg stúdió írt Mantle leképezőt, csak azért, hogy a motorokat felkészítsék a DX12-re is. A Mantle ugyanis ugyanazokat az igényeket támassza egy motor felé, mint a DX12 és a Vulkan. Ha ezt megcsinálták, akkor másik back-endet lehet írni két hét alatt is. Szerencsére mindhárom PC-s low-level API annyira hasonló (kvázi ugyanaz az AMD-s forrás az alap), hogy nem szükséges választani közöttük. Elég könnyen megoldható mindhárom támogatása nagyrészt közös kódból. A legtöbb multiplatform fejlesztés erre megy rá. 
 A Microsoft ennél annyival ment tovább, hogy az Xbox One-ra szállítják ugyanazt az OS-t és ugyanazt az API-t, amit PC-re. Persze szállítanak egy még alacsonyabb szintű mono elérést, de ez most mindegy. Tehát ha a DX12-es elérést használja egy program Xbox One-on, akkor úgy is meg lehet oldani a portot, hogy az erőforrás-kreáláshoz szükséges ellenőrzéseket beírják az elejére és kész. Vagy, ha nagyon előre gondolkodtak, akkor ez már az Xbox One kódban is benne van. Ilyenkor tényleg copy-paste az egész.
 Egyébként apró műhelytitok, hogy a Sony ugyanezt fogja csinálni a Vulkan API-val. Azt is támogatni fogják a libGNM és a libGNMX mellett. A Nintendo meg eleve a Vulkan API-t használja az NX-hez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gumi és felni topik
- Óra topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fura kódnéven készül a HMD új készüléke
- Androidos tablet topic
- OTP Bank topic
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- OLCSÓBB 10.13.! Dell Latitude Precision XPS Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Graphite-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3669
- 154 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- Lenovo IdeaPad Slim 3 - 15.6" Full HD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB - Win11 PRO - MAGYAR - Garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							
