Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Locutus #10362 üzenetére

    Hát nézd, én már öreg vagyok a slideware-ekhez. :N
    Nyilván mindenki kiragadja a legjobb körülményeket, és azt kommunikálja. Aki ezeket beveszi, és utána meglepődik, vessen magára. Ugyanazt csinálja az Nv is, csak ott mégsincsenek agyonköpködve érte, csak amikor már nagyon durva a szituáció, mint pl. a GTX970 "4GB"-ja.
    Vagy a másik kedvencem, a Maxwell whitepaperjának első oldaláról: "Featuring Maxwell, The Most Advanced GPU Ever Made."
    Ilyenkor miért nincs köpködés? Pedig a Tonga GPU két héttel előtte jelent meg, finomszemcsés preempcióval és hasonló jóságokkal....

    (#10363) gtamate2: Szerintem teljesen rosszul közelíted meg a kérdést. Én úgy fogtam ezt fel, hogy remekül eljátszogatok DX11 alatt (ahogy az Nv-sek is), és jé, dejó, itt egy játék, amiben egy óriási extrát is kapok, tök ingyen (ami NV-nél nincs). :D

    Elégedetlen voltam szerinted? A frászkarikát, örültem neki mint majom annak a bizonyos testrészének. ;)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #10362 üzenetére

    Az AMD mindig úgy kommunikálta, hogy nagy hatása van a piacra, és tulajdonképpen az volt. Ha nem jött volna ki, akkor jelentősen csúsztak volna a DX12 fejlesztések is, mert nem tudták volna előre felkészíteni a motorokat a fejlesztők a low-level irányra. Ez azt eredményezte volna, hogy 2016 közepéig nem jött volna DX12-es játék. De mivel rengeteg motort előre átírtak az AMD API-jára, így ezeknél a motoroknál már csak a render back-endet kell lecserélni. Hozzávetőleg 120 fejlesztőről van szó, aki ezt megcsinálta az elmúlt másfél évben. Emiatt gyakorlatilag előkészült egy olyan terep, amelyre az elkövetkező egy évben több tucat DX12 és már Vulkan játék is jöhet, mert a render back-endet hetek alatt ki lehet cserélni.

Új hozzászólás Aktív témák