Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
válasz velizare #25641 üzenetére
Viszont ez csak egy dev id, a 295x2-nek is csak egy dev id-je van. Igazabol arra varnek, hogy a p10-nek legyen egy olyan rejtett kepessege, hogy ossze lehessen kapcsolni egy pcb-n hatrany nelkul 2 lapkat. Nem cf, nem multi-adapter, nem kulso chip altal, hanem teljesen egysegesen szinkronban mukdove, virtualisan egykent, hamar cGPU-rol beszelunk a gcn4 kapcsan. A sok cpu-ra hasonlito tulajdonsag is ertelmet nyerne.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
-
Z10N
veterán
válasz velizare #25757 üzenetére
A 470-tol messze van, siman mehetett volna 16cu-val azonos aron. Semelyik termekuket nem fenyegetne. +14% elmeleti es +10% gyakorlati elonyrol beszelunk. Az nv le is ragalta a helyzetet.
A "tonga vs hawaii" teljesen mas helyzet. Plusz 2x64 sav tenyleg dragitotta volna, itt meg csak direkt le lett tiltva a biosban. Amugy ebbol is latszik, hogy a Tonga jol sikerult.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
válasz velizare #25762 üzenetére
Miert kene, hogy meggyozzelek?! Senkit nem akarok. Amit irok az maganvelemeny.
A peldadat alapul veve parban allnak a kartyak. A 460-nak hol van a parja? Ha lett volna egy 460 2gb es egy 460pro 4gb semmi gond nem lenne. Azon kivul, hogy meg mindig gyengek lennenek az nv-hez kepest es dragak a 470-hez.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
válasz velizare #25765 üzenetére
Eso utan koponyeg...
Gyorsan megneztem a 470 arakat a newegg-n. A legolcsobbak $160, az akciosak $150. Ha meg mindig 275 lenne a dollar es nem a mestersegesen felpumpalt 295, akkor 44k-ba lenne ismerossel hazahozatva. Ellenben a legolcsobb 460 2gb $97, akciosan $87. Mikozben az arany 896/2048=0,4375. Azaz $65,625 kerekitve $66. $31 dollar felar van rajta, ami egy nagyon arerzekeny szegmensebn eleg nagy. Momentan forintositva 11,6k.
Es akkor meg nem beszeltunk arrol, hogy ennyiert a 4gb-nek kene lennie, ha a 470 4gb oldalarol nezzuk. Ha lenne 470D is a piacon akkor csak az idiotak vennek a 460-t.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
sakal83
addikt
válasz velizare #25807 üzenetére
Miert is?
Világosan leolvasható hogy rosszabb az ár ertek aranya az rx460nak a 1050ti 1050 1060 3gb es az rx470hez kepest...
Ebben a sorrendben ugy hogy a 470 a legjobb ár értékkel bíró...
Legalabb ne támadj vissza ha nem tudod leolvasni a grafikont helyesen...
[ Szerkesztve ]
-
apatyas
Korrektor
-
füles_
őstag
válasz velizare #25865 üzenetére
Igen, az órajel.De ha tudják, hogy a GCN nem szereti a magas órajelet akkor nem fogják erőltetni.De ki tudja.Lehet hogy ez most változik és a Vega már nem lesz annyira háklis az órajelre és nem fog tuning hatására drasztikusan nőni a fogyasztás.Erre van esély, mert az eddigi információk szerint ez nagyobb váltás lesz, mint a GCN3-GCN4 volt.(GCN3,GCN4- GFX8.1,GCN5 (Vega)-GFX9)
-
stratova
veterán
válasz velizare #25951 üzenetére
Notiban azért ott is van élet. Szvsz egy időben biztosan szép mennyiség fogyott NV-től GT 740-ből az új 940-es testvérét előszeretettel szerelik Ultrabookokba kifordítható gépekbe is ill.olcsóbb de játékra hellyel-közzel alkalmas gépekbe. Sőt egy időben az üzleti de nem ws notikba is ez a kategória került. Nem árt ezen a piacon is frissíteni, az utolsó enterprise business noti amiben AMD gpu és nem HP az a HD 8790M volt az E6540-es Lattiban már az a GPU is 4 éves. Oland és cape verde is csereérett, OEM-eknél még mindig futnak csak most már R5 430-R7-455 néven.
[ Szerkesztve ]
-
gyiku
nagyúr
-
TTomax
nagyúr
válasz velizare #26799 üzenetére
Akkor nézd meg ezt,[link]és ha nem érted mi a difi akkor nem tudok hozzá mit mondani...és amig a linkelt viedó 5K nézettséggel bir addig ez 39Kval...egyébként pedig itt a videóban pontosan elmondják ami nekem is aggályom,majd még csak most kezdik el kommunikálni a játékkészitökkel is a dolgot.Megint ugyanaz lesz,valami elkészült csak éppen semmi nem fogja kihasználni hosszu ideig.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #27436 üzenetére
Szerintem az nem saját mérés.
TPU két eltérő felbontású monitort mér. Tomshardware [link] viszont kimérte, de náluk is csak addig volt alacsony amíg ugyanazon a felbontáson ment "power consumption is way down with multiple monitors attached, so long as you're running them all at the same resolution".[ Szerkesztve ]
-
menpee
aktív tag
válasz velizare #27560 üzenetére
Ha az Intel és az nVidia támogatni fogja az AGS4 kódokat, a packed math és a primitive shader fejlesztéseket natívan akkor igen, az optimalizáció rájuk is érvényes lesz. Ha mindezek nem lesznek megtalálhatóak bennük hardveresen, akkor emulálniuk kell majd és az extra erőforrásba kerül. Vagy kidolgoznak rá egy másik technikát. Kb. minden dolog így működik ezeken kívül is.
[ Szerkesztve ]
,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #27560 üzenetére
Eddig is ők optimalizáltak a konkurens hardverekre. Nagyon nem szokás manapság a nyílt forráskódú effekteken sem módosítani. Persze ez a jövőben akár meg is változhat, de nem tennék rá nagyban. Az AGS4.0-s kódok pedig nyilván csak AMD-sek lesznek.
(#27563) And01: Inkább csak lelassulnak a 450 mm-es waferekre vonatkozó fejlesztések, de a cél még mindig ez, viszont 5 éven belül biztos nem lesz bevezetve.
(#27566) do3om: A 20 TFLOPS-ra ott a cikk végén a leírás. Az AMD már hónapok óta olyan optimalizálási modellt küldözget a fejlesztőknek, amely a csomagolást készíti el. Ez igazából egy szabványos szinten is létező dolog a DirectX 12-ben, és a shader modell 6.0 is kiterjeszti a lehetőségeket. Nem mellesleg a Sony PS4 Pro is elérhetővé tette a hardverben. Nagyon leegyszerűsítve a lényege az, hogy ha mondjuk van például egy négykomponenses feladat, akkor a manapság használt unpacked módszerrel eredményenként négy vektorregisztert kell használni, és eredményenként három operáció szükséges. Egy AoS packing ugyanezt úgy módosítja, hogy már csak két vektorregiszterre van szükség, és a GCN5 ráadásul megcsinálja 50%-kal kevesebb operációból. Az SoA packing ugyanúgy két vektorregisztert igényel, és a feldolgozás is a duplájára gyorsul. Utóbbiból jön ki, hogy effektíve egy mondjuk 12,5 TFLOPS-os Vega 10 az SoA shadereket 25 TFLOPS-szal futtatja, míg a többi hardvernek muszáj az elméleti maximális számítási teljesítménnyel működnie. A GCN3 és a GCN4-nek van még annyi előnye, hogy a vektorregiszterek terhelése megfeleződik, de az eredményenként szükséges operáció nem csökken, tehát a GCN3/4 esetében ez a két módszer igazából csak a párhuzamosan futtatott wavefrontok számát tudja növelni, de csak akkor, ha fellépne a kihasználtságlimit a hagyományos unpacked módszernél.
Egy Dual Vega 10-re tulajdonképpen 40 TFLOPS vonatkozik ezekkel a packing módszerekkel.
Ugyanígy egyébként a PlayStation 4 Pro ezekkel a módszerekkel, főleg az SoA-val, nem ~4, hanem ~8 TFLOPS-os.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz velizare #27910 üzenetére
Érdekes összefoglaló, elemzés, preview
- Draw Stream Binning Rasterizer - elmozdulás a Tile based rastering irányába a sávszélességspórolás céljából, hogy a renderelt képek beleférjenek a cache-be
- Fejlesztett geometria 4 => 11, culling (bottleneck eltávolítás)
- 1.6Ghz base, 1.8Ghz boost
- packed math, FP16 => hosszú távon, ha az AMD sikeresen billenti át a gaming piacot FP16 használatra, akkor a Vega komoly előnyökre tehet szert, vagy legalább hosszú életet élhet meg. (Az új konzolok tudják az FP16-ot)
- Intelligent Workload Distributor - a GCN-ben 4 Shader Engine van. Fixen. A képernyőt ennek megfelelően 4 részre osztja. Ha a játékban az események nem egyenletesen oszlanak el a képernyő statikusan felosztott partícióin, akkor az komoly bottleneckhez vezethet. Ez a funkció okosan osztja majd szét a képernyő részleteit a Shader engine-ek között. Ez a minimum FPS-ek komoly növekedéshez vezethet.
- HBCC =>energia- és költségtakarékosság. Ugyanakkor ez belépőt is jelent olyan HPC piacokra, ahol eddig a CPU volt egyeduralkodó egyszerűen azért, mert a szokványos GPU-k fedélzeti memóriája túl kicsi volt ahhoz, hogy segítsen a munkavégzésben. A videoban elmondja, hogy valójában a Fiji is már Cache-ként használta a 4GB HBM-et, így történhetett, hogy nem érződött nagyon a 4GB szűkössége- A végén persze a driveren múlik minden.
Bár én most összefoglaltam a video tartalmát. Új tényszerű információ nem derül ki belőle, de az elemzés rávilágít, hogy a fejlesztések milyen szűk keresztmetszetet és hogyan fognak - várhatóan - kezelni.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
SaGaIn
senior tag
válasz velizare #27963 üzenetére
Akkor ezek szerint a VEGA egy felturbózott Fiji és többi tech blabla meg csak marketingmaszlag? Mert ebből ez jön le, meg abból hogy a 3dMark eredménye egyezik az azonos órajelre húzott Fijivel. (lásd előző oldalak) Jó gyenge lett ezek szerint...
Mondjuk mit is várunk tized akkora költségvetésből mint az nvidiáé."DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
SaGaIn
senior tag
válasz velizare #27966 üzenetére
De elvileg ez NGU valami szipi-szupi újdonság nem GCN lagalábbis a marketingeseik szerint
A 3d mark eredmények meg ott vannnak pár oldallal előbbre (legalább 3-4) és feketén fehéren látszik hogy nincs nagy előrelépés sajnos(igaz nem olvastam végig mindent csak a képeket futottam át...)
A bifiduszeszenzisz és akiregulárisz korában már nem lepődök meg ha csak "marketing-fejlesztés" folyik valahol
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
do3om
addikt
válasz velizare #27969 üzenetére
Csak arra adj választ mi az ami miatt úgy hiszitek hogy 1500+MHz-re képes lesz?
A polarissal is ez ment, pedig ha minden igaz az fele ekkora GPU, ráadásul már kijött a várva várt "beast"@580 amiből látjuk mi az amire képesek voltak felcsavarni.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
válasz velizare #27980 üzenetére
egyébként lehet, hogy majd lesz ilyenünk. a cég most megvette ezt a machine learning forradalom koncepciót, szóval lehet beleinvesztálunk némi pénzt egy ilyen rackbe, aztán majd pár srác nekiáll játszani rajta. pl betolnak egy chatbot mögé egy neurális hálót, vagy valami big datás sz@rt, stb.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen