Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ÁdiBá #21935 üzenetére

    A szabványos kódot biztos képes futtatni, de a jó sebességhez mindenképp tudni kell, hogy az adott architektúra mire érzékeny. Például érdemes tudni, hogy mennyi időbe kerül az egyes render target formátumok exportálása, milyen regiszterhasználatra érdemes optimalizálni az übershadert, milyen a kiválasztott szűrés mellett a mintavételezési sebesség, vannak-e a hardverben kerülőutak, ha valami túl drága, stb.

    A GameWorks miatt nem mondja el ezt az NV. Ha nem tudja a fejlesztő, hogy miképp működik az architektúra, akkor el kell fogadnia, hogy az NVIDIA jobban tud optimalizálni. Ezért a PC-re megfontolják, hogy nem hozzák át az új effekteket konzolról. Csak sok fejlesztőt ez nem érdekel. Úgy gondolják, hogy csak nyomást kell helyezni az NV-re és idővel elmondják, amit tudni akarnak.

Új hozzászólás Aktív témák