Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Na most gondolj bele a következő szituba, amire egyébként a kártyát eladó cégnél hívták fel a figyelmem. Az átlag vevő aki nem olvas Prohardveres fórumot, megveszi a kártyát, berakja, nem vergedődik ilyen Zero Core-val, meg maxon járó órajelekkel, egyszerűen örül annak, hogy működik a kártya. Azután tegyük fel, hogy a memóriatúlmelegedés miatt előjönnek neki a textúrahibák, ezért azt gondolja, hogy hibás a memória, visszaviszi gariztatni. A cég elküldi, és normál esetben a bevizsgálást egy független labor végzi. Az ottani tesztkörnyezet viszont jó eséllyel olyan, hogy ott nem lesz túlmelegedés, így a problémák sem jönnek elő, a labor jogosan megállapítja, hogy a memóriák rendben vannak, az ügyfél meg visszakapja, hogy a memóriáknak semmi baja. Újra elkezdi használni, majd újra jelentkeznek a gondok, és kezdődik minden előről, mivel a kártya tájékoztatójában nem volt leírva, hogy Jóskapista, ha megvetted a kártyát, akkor gondoskodjál megfelelő légkavarókról is, hogy minden rendben legyen, ráadásul ugya a memóriák hőfokát nem is lehet monitorozni, csak a GPU-jét.
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
Téma tudnivalók
AMD Radeon™ 7790 / R7 260 / R7 260X / 360 topik
PH tesztek: HD 7790 teszt, R7 260X teszt.
- 28nm GCN mikroarchitektúra
- GPU: Bonaire
- Memória: GDDR5, 128 bit
- DirectX: 11.2