- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz
Perillustris #10666 üzenetére
A textúra leképezés, az az "environment mapping". A kettőnek van köze egymáshoz, de mást csinálnak. A Displ. map hatása a tesszelációhoz hasonló, növeli a 3D hatást. A textúra leképezés az asszem csak javítja a mip-map részletességet, de ebben nem vagyok biztos.
A többi is nagyon jó, az "extrém terhelés" -en én is gondolkodtam, először úgy volt, de valamiért átírtam. Nem tudtam dönteni.
Képkockaszám és az Időtartam-alapút, ha érek haza, már javítom is ki.Az FX-utóhatás pedig szerintem ugyanolyan értelmetlen mint az utófeldolgozás, ezt nem lehet lefordítani érthetőre. Ez ugye homályosítja a képet, és leveszi a terhelést a GPU -ról, mert nem kell pontos textúrákat számolni. (pl. távoli hegyek, házak homályosak, +5...10 FPS) Ezt minden egyes esetben ki szoktam kapcsolni.
A Furmark -ot is mindig enélkül futtatom, mert sokkal jobban megnyúzza a GPU-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest