Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- [K2]: AnyDesk átverés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- VHS digitalizálás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz
Perillustris
#10666
üzenetére
A textúra leképezés, az az "environment mapping". A kettőnek van köze egymáshoz, de mást csinálnak. A Displ. map hatása a tesszelációhoz hasonló, növeli a 3D hatást. A textúra leképezés az asszem csak javítja a mip-map részletességet, de ebben nem vagyok biztos.
A többi is nagyon jó, az "extrém terhelés" -en én is gondolkodtam, először úgy volt, de valamiért átírtam. Nem tudtam dönteni.
Képkockaszám és az Időtartam-alapút, ha érek haza, már javítom is ki.Az FX-utóhatás pedig szerintem ugyanolyan értelmetlen mint az utófeldolgozás, ezt nem lehet lefordítani érthetőre. Ez ugye homályosítja a képet, és leveszi a terhelést a GPU -ról, mert nem kell pontos textúrákat számolni. (pl. távoli hegyek, házak homályosak, +5...10 FPS) Ezt minden egyes esetben ki szoktam kapcsolni.
A Furmark -ot is mindig enélkül futtatom, mert sokkal jobban megnyúzza a GPU-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

