Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz Perillustris #10666 üzenetére

    A textúra leképezés, az az "environment mapping". A kettőnek van köze egymáshoz, de mást csinálnak. A Displ. map hatása a tesszelációhoz hasonló, növeli a 3D hatást. A textúra leképezés az asszem csak javítja a mip-map részletességet, de ebben nem vagyok biztos.

    A többi is nagyon jó, az "extrém terhelés" -en én is gondolkodtam, először úgy volt, de valamiért átírtam. Nem tudtam dönteni.
    Képkockaszám és az Időtartam-alapút, ha érek haza, már javítom is ki.

    Az FX-utóhatás pedig szerintem ugyanolyan értelmetlen mint az utófeldolgozás, ezt nem lehet lefordítani érthetőre. Ez ugye homályosítja a képet, és leveszi a terhelést a GPU -ról, mert nem kell pontos textúrákat számolni. (pl. távoli hegyek, házak homályosak, +5...10 FPS) Ezt minden egyes esetben ki szoktam kapcsolni.
    A Furmark -ot is mindig enélkül futtatom, mert sokkal jobban megnyúzza a GPU-t.

Új hozzászólás Aktív témák