Na, látod, itt kezdődnek a bajok.
Fizikailag képtelenség 720p-ben 16GB VRAM-ot megtölteni, ez csak szándékosan sikerülhet.
Én csak annyit mondanék, hogy a COD MW nálam 4K-n és maximum grafikán is beéri lazán 10-12GB VRAM használattal, úgyhogy elképzelésem sincs róla, hogy neked a 720p-ben miképp lehetséges a 16GB-ot megtölteni.
Viszont ugye multit a PH-sok 99%-a szerint minimum grafikán érdemes játszani, hiszen ott a minél gyorsabb és folyamatosabb játékmenet a fontos, de pl. Medium fölé sosem szabad menni multiban. Ennek ellenére én mind a BF1-et, a BF V-t és a Battlefront II-őt is 4K max grafon tolom mert nekem úgy tetszik, és egyikőjük sem tud 10GB VRAM-ot megenni így sem, mi több a pazar szépségű BF 1 az ilyen 5-6GB VRAM használattal beéri, de a Battlefront II sem kér többet, a BF V képes csak ilyen 7-8GB-ot benyalni.
És mindezt 4K-ban és maximum grafikán. Ja, és ezekben a multikban nincsen FSR.
És azért őszintén, a COD MW maximális grafikai részletesség mellett hozza kb. azt a grafikai szintet, mint a BF 1 low settings esetén...úgyhogy nagy programozói zsenialitás kelhetett a leprogramozásához...
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN