Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz HSM #6619 üzenetére

    Bocs, lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam.

    Nem kívántam egyenlőség jelet tenni a P/E clusteres felosztás és a Ryzen CCX-ek közé.

    Amikor azt mondtam, hogy feltételezem, hogy az Elden ring ismerheti már a különbséget a P és E magok között, akkor csupán arra gondoltam, hogy eddig szinte kivétel nélkül azt lehetett hallani, hogy jobban teljesít az ADL az E magok kikapcsolásával. Ez alapján azt kéne látnunk, hogy a program megörülvén az E(xtra) magoknak feladatokat oszt rájuk, viszont az eredménynek a lassabb magok miatt hektikusabb jelleget kéne mutatnia. Ehhez képest az Elden Ring-et az E magok látszólag nem összezavarják, hanem némileg kisimítják, épphogy csökkentik a hektikusságot.

    Ehhez semmi köze a Ryzen CCX-eknek.
    Csak az jutott még eszembe, hogy a 8 és 12 magos Ryzenek esetén lehetne még megnézni, hogy az Elden Ring esetén tapasztalt kisimulás bármilyen 8 fölötti magszám esetén tapasztalható. És elképzelhető, hogy ugyanilyen jó összehasonlítás lenne a 6+0, 8+0 és 6+8, amikkel az összehasonlítást csak ADL konfigurációkkal (tehát nem belekeverce a CCX-eket) le lehetne végezni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés