- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Nova Launcher Prime Samsung One UI helyett!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
"Piftuka
1500 forint, minimum 15k felett, de ggeleven linkelte a feltételeket."
Igen, látom már a belinkelt hivatkozást is. Amikor megnyitottam az új hozzászólást a te bejegyzésed kapcsán, akkor még nem volt ott, azért bátorkodtam rákérdezni.
Köszönöm az info-t mindkettőtöknek!"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz atee_13 #7321 üzenetére
Mi a probléma a készülékkel? És mennyiben volt "macerás" a dolog? (Vagy mire érted, kérlek, hogy macerás?)
Azért nem OFF, és azért nem privátban kérdezem, mert az ALZA a TCL készülékek fő (vagy egyetlen?) magyarországi forgalmazója, így ez a téma érdekes és releváns lehet bárkinek, aki ilyet szeretne vásárolni...
(Az a bizonyos szerviz pedig akkor a Videoton Szerviz Kft. lesz.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz atee_13 #7318 üzenetére
Csak a statisztika végett, kérlek... Milyen típusú készülék volt, hogy csak fél évet bírt meghibásodás nélkül?
(FYKI: a vonatkozó jogszabály szerint 10 kg-nál nehezebb, közelekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható és/vagy rögzített bekötésű tartós fogyasztási cikk esetében a garanciális javítást az üzemeltetés helyén végzik el, vagy gondoskodnak az el-, majd visszaszállításáról.)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Egy érdekesség... ha lassan is, de "őrölnek a malmok".
Másfél éve jeleztem az ügyfélszolgálatuknak, hogy a "Kívánságlista" hasznos, de hiányzik róla a termék törlésének lehetősége. Akkor megköszönték, és valami udvarias sablonválasszal lezárták a vonatkozó kommunikációt.
Nos... nemrég megoldották a problémát: eltávolították az egész "kívánságlistát".
És tulajdonképpen a "Kedvencek" funkció mellett felesleges is volna.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz viharhozo #6582 üzenetére
A GVH rendelkezése alapján a fogyasztóikat kell kompenzálniuk a 3.000 forintos kuponnal.
Az kapott tehát kupont, aki már vásárolt tőlük (akár regisztrált fiókkal, akár nem), amely által az email címe a rendszerbe került. Az adott email címre küldött kupont elvileg csak azzal az email címmel használhatod fel, amelyre kaptad.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Vismajor01 #6461 üzenetére
Itt a pont!
Én szívesen vásárolok tőlük, nagyon sok pozitív tapasztalatot szereztem velük kapcsolatban, de a fentiek miatt nem lepődöm meg, ha hamarosan kapunk egy újabb 3.000 forintos kupont a GVH egy újabb - velük szembeni - intézkedésének köszönhetően.
A fentebb ismertetett "adásvételis-személyi igazolványos" garanciális ügyintézés abszolút mértékben törvénysértő, jogszabályellenes.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Azon tanakodom, hogy érdemes-e várni az idei ALZA "Black Friday" akciókra, vagy amint készleten van a szükséges alkatrész, akkor meg kell vásárolni, mert így is, úgy is csak drágább lesz!?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz #24845312 #5078 üzenetére
Nem voltak szabályosak!
Nagyon úgy tűnik, hogy a hazai kereskedelem egy jelentős része félreértelmezte a jogszabálymódosítást.
A "151/2003. (IX.22.)" továbbra is hatályban van, és az első paragrafus, 4. bekezdése a gyári jótállásról tehát továbbra is érvényes.
Az igaz, hogy sajnos ezt megelőzően is tojt erre nagy ívben sok hazai forgalmazó, de legalább a Media Markt és ALZA ilyen szempontból szinte kivétel nélkül korrekt volt.
Most engem is meglepett, amit az ALZA honlapján láttam, és sajnos a Media Markt is módosította a webáruházában az összes terméke adatlapját. (Például a BEKO termékek egységes, 5 év gyári jótállását már nem adják meg, csak a törvény szerinti kötelezőt.)
Ez ugyanúgy törvénysértő, mint korábban is volt.
Amennyiben nem változtatnak rajta, akkor itt lesz az ideje közérdekű bejelentést tenni a GVH-nál.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sajnálatos, hogy így jártál!
A szakadt doboz kivételével (mert bontott, újracsomagolt, elállásból visszavett használt terméknél ez nem róható fel hibaként) teljesen jogos a reklamációd.
Viszont nem szabad felháborodnod. Hívd fel őket nyugodt, kedves stílusban, jelezd, hogy nem megfelelő tartalmú csomagot kaptál.
Biztos vagyok abban, hogy gyorsan, és különösebb probléma nélkül intézik neked a cserét, vagy a vételár visszautalását a számládra.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Mivel szükségem volt a rendelésre, biztosra mentem, és felhívtam az ügyfélszolgálatukat a tisztázásért.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy valóban változtattak a megrendelés módján, tehát mostantól a megrendelés várt szállítási ideje, és a szállítási cím alapján választja ki a rendszerük a megfelelő szállító partnert.
Erre azért volt szükség, mert előfordult, hogy adott lokációban és címen a korábban megjelölt partner 180 km-es körzeten belül nem volt elérhető, tehát annyit kellett még pluszban "utaztatni" a rendelést.
Ígyekeznek tehát mindig azt a szállító partnert választani a meglévő háromból, amely nekik és nekünk vásárlóknak is a lehető leggyorsabban tudja teljesíteni a megrendelést.
Szvsz ez így abszolút érthető.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Az ALZA változtatott mostanában a megrendelés, illetve a szállítás módján? Ha jól emlékszem, korábban választani lehetett az "MPL" és a másik futár között...
Most a megrendelésnél két opciót ajánl fel: "személyes felvétel 2790 helyszínen", vagy "a legkényelmesebb szállítás".
Utóbbit választva egy sabolszöveg fogad, hogy melyik 3 partnerükkel dolgoznak, és jövő heti, valamint jövő hét utáni időpontokat tudok kiválasztani. Szállítót nem.
Ezek szerint kiválasztok egy időpontot, és ők az alapján valamelyik partnerüket küldik?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Oposzumtoszó #3774 üzenetére
Ugyanúgy, mint bármelyik másik hasonló opciónál.
A távollévők között kötött fogyasztói szerződés az elállási jog határideje és módja kapcsán nem tesz különbséget az átvétel és/vagy a fizetés módja alapján.
A 14 napos határidő akkor indul, amikor átvetted a terméket. Ennyi a lényeg.
Amennyiben szeretnél elállni a fogyasztói szerződéstől, javasolt írásban megtenned azt. (Írsz egy email-t az ügyfélszolgálatnak benne a részletekkel.)
Ha pedig közel laksz az ALZA üzletéhez, akkor ott személyesen is gyakorolhatod az elállási jogodat."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Mázli01 #3756 üzenetére
Három oka lehet:
1. Nem felelt meg valamilyen szempontból (zaj, kábelezés, dizájn, méret, stb.) az új gazdáiknak, ezért azok elálltak a szerződéstől.
2. "Kísérletezgetni", tesztelgetni rendelték őket (nem szép dolog), majd elálltak a szerződéstől
3. A videokártyájukkal "cicergett" terhelés alatt a tápegység. (Mind a Prime, mind a Focus/Focus+ szériában előfordult.) Ezért elálltak a szerződéstől.
Melyik típust nézted ki?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Én gyakran igénybe veszem az MPL futárt, más webáruházakból rendelés során is (ha van rá mód, vagy eleve velük dolgoznak), és elmondhatom, hogy a "csomag nyomon követése" funkció korábban is hibás volt már több alkalommal.
Nem lehet tehát a "decemberre fogni"...
Amúgy alapvetően én kedvelem őket, mert praktikus, hogy 2 sikertelen kézbesítési kísérletet követően a postán még majdnem 2 hétig átvehetem a csomagomat.
Hozzáteszem, hogy két angliai eBAY-es rendelésem esetében csak a feladó, és az általa alkalmazott csomagolás gondosságának köszönhetem, hogy nem tört össze, amit rendeltem.
És tavaly az előre kifizetett horgászbotomat az MPL futár srác - miután felhívott, és közöltem, hogy a munkahelyemen vagyok - a 2,5 kapu felett át akarta dobni, az udvarba. Kérdezte, hogy "nem volna egyszerűbb?"...
Vagy éppen pár hónapja egyszeri sikertelen kézbesítést (be sem csengetett, amikor itt járt!) követően értesítést hagyott, hogy a postán vehetem át a csomagot. Természetesen "díj ellenében" ismét kihozták volna...
A Posta ügyfélszolgálatnál tett panaszbejelentésem alapján, és a feladó noszogatása alapján persze kihozták még egyszer, és ingyen.
Ám azért baromi kellemetlenek ezek a szituációk. A legnagyobb probléma, hogy szinte bárkit alkalmaznak futárnak, aki hajlandó ilyen körülmények között, ennyire alacsony bérért dolgozni..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Melyik szállító cég hozta a csomagodat?
Azért kérdezem, mert az MPL csomag "nyomonkövetés" funkciója sajnos hibás!
Korábban is előfordult már, hogy miután megkaptam a csomagomat tőlük (nem ALZA-s rendelés!), csak azt követően voltak elérhetőek a csomag részletei.
Persze akkor már minek...?
Én mondjuk rendre meg is írtam az értékelésemben nekik, hogy dolgozhatnának a saját adatbázisukon, illetve ezen a felületen, mert így használhatatlan.
Talán egyszer majd csak megjavítják...."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Mr.Csizmás #3735 üzenetére
Igen, így értettem.
Viszont meg is jött a csomag!
Az ALZA és az MPL ismét gyors volt! Bravo!"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #3733 üzenetére
Mea Culpa... Figyelmetlen voltam.
Jól működött az ALZA rendszere, csak a kártyámra alacsonyabb vásárlási limit volt beállítva, ezért nem tudtam fizetni.
(Mindenesetre azt is jó tudni, hogy a kártya vonatkozásában ez a funkció is jól műküdik... )"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Mennyire gyakori ez a hiba online bankártyás fizetés során?
"Sajnáljuk, de a fizetőkapu elutasította a fizetést."
Leadtam a megrendelésemet nemrég, és ezt dobta fel. Azóta többször is próbáltam fizetni, de mindig ez az eredménye.
(Természetesen a kártya, a számla rendben, a szükséges összeg is ott van a számlán.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
-
Piftuka
veterán
válasz grafnet #3314 üzenetére
- Nem biztos, hogy az MPL sara. Az ALZA honlapján 1-2 napos szállítási határidőket írnak a postai szállításra.
Nyilván nekem még kevés a tapasztalatom, de az eddigi három rendelésem rendben meg is érkezett a feladástól számított 2 napon belül.
(És más webáruházas rendeléseim kapcsán viszonylag sokszor jártak nálam. A szállítási idejükre soha nem lehetett panaszom.)
Viszont nemrég le kellett mondanom a Konzolvilág-os rendelésemet, amit még december 09-én adtam le. Azóta "feldolgozás alatt - Nagykerből jön" státuszban volt.
Pedig csütörtökön telefonon azt mondta az alkalmazottuk, hogy ideér ma, vagy maximum szerdáig. (Tehát a hozzájuk nagykerből megérkezett, majd ott becsomagolt, és nekem feladott csomag ér ide.)
- Hogy miért érdekes mindez ez? Róluk tudni kell, hogy extrém hatékonyak a szállításban. Nemrég például az október 22-én este leadott (október 23., szerda ugyebár munkaszüneti nap volt), nagykerből beszerzett rendelésem itt volt futárral pénteken, 25-én reggel! Szerintem abszolút rekord "normál szállításnál".
Csakhogy a telefonba elmondta az ember, hogy ők most pl. a Black Friday megrendelésekkel "úsztak el"... most jött hozzá a karácsony, és nem is ők lassúak igazából, hanem a szállítóik.
Akik eddig 1 nap alatt hoztak el az üzleteikbe/raktárukba a nagykerből bármit, azok most minimum ~7 napos szállítást tudnak csak vállalni. Mert annyi dolguk van.
- Mit is jelent ez? Hogy akármelyik szállító céggel, illetve futárcéggel is állnak kapcsolatban annak nincsen elég embere/autója. (Főleg az előbbi tény szomorú.)
Szóval ha igazán hibáztatni lehet valakit, illetve valamit, hát a "rendszer" legyen az. Az a fene nagy kapitalizmus, ami lehetővé teszi, hogy egymásnak folyamatosan alulígérő vállalkozók/alvállalkozók nyomják le az árakat.
Hogy aztán (hogy tartani tudják az árszínvonalat) az optimálishoz képest ~fele annyi emberrel (azokat rendesen "túldolgoztatva") üzemeljen adott év során.
Csak hogy véletlenül se bukja el azt a pár tíz millió forintot, amit ezzel spórolni tud...
Hát így."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz tomazin #3307 üzenetére
Kit értesz "kuponos bagázs" alatt?
Egyébként szinte biztos, hogy a valószínűleg még őket is meglepő extrém magas számú megrendelés miatt lett "káosz" náluk.
Én még azt is el tudom képzelni, hogy az elmúlt hetekben (Black Friday + Kuponozás) még alkalmi munkásokat is felvettek; akár a megrendelések feldolgozására, akár a raktárba, pakolni, csomagolni.
Az viszont tény, hogy cseh központ ide, vagy oda... EU-s terjeszkedés ide, vagy oda... Elég ciki a nem adott országra jellemző nyelvű (és/vagy címre hivatkozó) kommunkáció.
Mikor nyitottak meg Magyarországon? Van már jó néhány hónapja, nem? Annyi idő alatt egy ekkora cégnek illett volna megoldani a teljes "magyarítást" a bennünket érintő kereskedelmükre.
(Sőt... igazából, eleve úgy illett volna idejönni. Sok más, franchise rendszerben üzemelő nagy vállalkozás ezt probléma nélkül meg tudta oldani.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy ez így ebben a formában nem elegáns részükről.
Persze erős a gyanú, hogy ebben az egészen elképesztően, borzasztóan (szerintem elképzelni sem tudjuk, hogy -főleg a kupon akciójuknak köszönhetően - mennyire, de mennyire sok megrendelőjük volt, az elmúlt ~1 hónapban) intenzív időszakban hány ilyen lehetett még.
Emberek dolgoznak, gondolom iszonyatos nyomás alatt a raktárban és a csomagoló részlegnél... bakiztak.
Mindazonáltal egyértelmű, hogy az ő hibájuk, és bár legjobb emlékezetem szerint erről nem rendelkeznek a fogyasztóvédelmi jogszabályok (annyira speciális eset), azt gondolom, hogy a bizonyítási kényszer őket terheli."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #3236 üzenetére
Teljes "öröm bódottá" akkor lesz, amikor már összeraktam a gépet, és gond nélkül üzemel a masina, Windows10-zel. (És még a hangfalszettemhez is találok valami megfelelő hangkártyát.)
Egyébként közben megérkezett a RAM kit is.
Mondjuk azt egy kicsi, buborékos borítékba rakták bele.
Értem én, hogy sok ezernyi csomagot feladnak naponta, és talán pici dobozuk nincsen éppen kéznél, de...
Kész szerencse, hogy nem sérült meg a szállításban..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #3201 üzenetére
Köszi a tippet!
Azt a típust néztem én is, de sajnos nagyon-nagyon túl lenne méretezve! 1000 Watt már akkora kapacitás, amikor már azért nem lenne hatékony a működése, mert a számítógép sokkal kisebb teljesítményt vesz fel.
Egyébként még egy 500-550 Watt-os minőségi darab is bőven elegendő lett volna; a jövőállóság miatt döntöttem a 650-es mellett.
Közben a megrendelésemmel egyébként már foglalkoznak. Érkezik a nagykerből, és bízom benne, hogy maximum szombatra ideér.
Velük kapcsolatban eddig nagyon pozitív tapasztalataim voltak. Legutóbb pl. október 22-én adtam le rendelést olyan termékre, amit a nagykerből kellett áthozniuk. Október 23., szerda munkaszüneti nap volt ugyebár, ennek ellenére pénteken reggel itt volt a futár a termékkel!Most egyedül a karácsonyi "tumultus" kavarhat be, de remélem, ezúttal is extra gyorsan intéznek mindent! Most már megvárom.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Silent77 #3192 üzenetére
Az első mondatod jogilag igaz, mégis a gyakorlat azt mutatja, hogy az elállási jog gyakorlása hibás termék esetén kis hazánkban nagyon sok esetben problémás.
(Sovány vígasz, ha egy ~1 hónapos Békéltető Testületi vizsgálatot, ki tudja hány levelezést, beszélgetést, stb. követően érvényesíti feléd a jogaidat a vállakozás.)
A másodikban - tisztelettel - tévedsz.
151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet; vonatkozó szakasz 7. § szerint: „Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.”
Hibás terméket 3 napon belül köteles cserélni a forgalmazó, "hibás teljesítés" miatt."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Szóval Pixel szerinted megbízható? Olvastad az Árukereső oldalán az 1*-os értékeléseiket? Mind kivétel nélkül a bunkó stílusra, és a nagyon problémás garanciális ügyintézésre tér ki.
(Egyébként múlt héten felhívtam őket. Nem tudom, melyik eladóval, vagy a tulajdonossal beszéltem-e, de fölényeskedő, kioktató volt a stílusa. Nem volt szimpatikus.)
Egyébként minden tisztelettel, de ha ~40.000 forintot kifizetek egy 10 év jótállással rendelkező termékért, akkor nem akarok a "gyártóval egyeztetni" egy esetleges meghibásodás esetén. Az a forgalmazó dolga.
Ami a "3 napot" illeti, az a hibás termék kötelező azonnali cseréjére vonatkozik, amit a jogszabály ír elő a "hibás teljesítésre" hivatkozva.
Ha pl. egy gyári hibás CPU-t fogsz ki, és 3 napon túl próbálod ki, akkor sajnos egyáltalán nem biztos, hogy a 14 napos elállási időn belül visszaveszi tőled a forgalmazó.
Az elállás feltétele a terméket működőképes állapotban, minimális (nem látható) használat mellett visszaszolgáltatni a forgalmazónak.
Aki egy hibás termék esetén hivatkozhat arra, hogy te rontottad el. (Rákötötted egy gagyi tápegységre, és attól romlott el, stb.)
Aztán mehet az "egyezkedés" a Békéltető Testületnél, végül a Bíróságon az igazadért.
A törvény által adott 3 napos határidőn belül a forgalmazónak nincsen lehetősége "megvétózni" a cserét. Feltételezni kell, hogy a termék hibás volt már akkor, amikor a fogyasztói szerződés keretében átadta a fogyasztó részére."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #3184 üzenetére
Sajnos 10 év jótállással rajtuk kívül csak a Pixel.hu adja.
Róluk pedig nem sok jót lehet olvasni az Árukeresőn..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #3155 üzenetére
Ezt örömmel hallom!
Nekem ma reggel a Ryzen proci is megérkezett. Szóval már csak a RAM van hátra.
Nagyobb gond, hogy a tápegységre a Konzolvilágnál leadott rendelésem (amire 1-4 napos szállítási határidőt írtak) hétfő óta még mindig "nyers" állapotban van. Még el sem kezdték feldolgozni.
Holnap elvileg átvehetem a számítógép többi alkatrészét, és nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz mivel beüzemelnem a gépet, és 3 napon belül kipróbálnom minden alkatrészt."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #3131 üzenetére
Én is éppen így jártam.
Ráadásul ma a VGA-t kaptam meg, de a Ryzen proci szerepel az adatlapomon a "Már kiszállított megrendelések" alatt.
A VGA-ra pedig azt írja: "A futár a megadott címre szállítja a megrendelést. Várható szállítási idő: mai nap 08:00-20:00 között."
(A RAM kit-re csütörtöki szállítást ír.)
Evidens, hogy összekeverték a két terméket.
Felhívjam őket emiatt?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
No, megérkezett a videokártya.
Elsőre kicsit aggódtam, amikor megláttam, hogy buborékos borítékban adták fel. De szerencsére nem sérült meg a doboza."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #2970 üzenetére
Köszi az info-t!
Remélem, akkor hamarosan jön a 3 termék!
Egyelőre csak a Ryzen proci és a Crucial RAM esetében kaptam több levelet. Éppen a legelső (a sorban) rendelés, a Sapphire Pulse 570 ITX esetében még mindig csak az első levél ("Köszönjük megrendelését") van a postaládámban.
Csak azért fura kicsit, mert a megrendelés nyomonkövetésénél az alábbi szerepel:
"A termék ki van fizetve és szállításra készítjük elő. Várható szállítási idő: holnapi nap 08:00-20:00 között.""Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #2955 üzenetére
Úgy legyen!
Egyébként hány levelet küldenek összesen a "Köszönjük a megrendelését!" első levelet követően?
Az egyik rendelés kapcsán kaptam egy ilyen üzenetet is:
"Kedves Vásárló,
küldjük az összes fontos információt a sikeres befizetéshez. Az összeget a következő számlaszámra lehet átutalni. Fontos kitölteni a közleményt, amely alapján tudjuk összepárosítani az összeget a megrendeléssel."
Ez sztenderd, vagy véletlenül küldték?
Hiszen már kifizettem a megrendelést... (Le is vonta a bankszámlámról az összegeket.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz csababarca #2952 üzenetére
Az nem semmi.
Én mindenképpen most akartam vásárolni. Nekem az a lényeg, hogy megérkezzen a három termék épségben, rendben."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
-
Piftuka
veterán
válasz zolee1984 #2842 üzenetére
Értelek. Köszönöm szépen a tippet!
Ezek szerint ha nem készítek ALZA fiókot, akkor ugyanazzal az email címemmel tudok rendelni többször is? De azért nyomonkövethetőek lesznek később a korábbi rendeléseim, igaz?
És még egy kérdés... A RAM megvásárlásához melyik kategóriából érdemes kábelt, illetve kupont választanom?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Megtennétek, kérlek, hogy letesztelitek a ""Tablet", és a "Monitor" kategóriák kuponkódjait a Ryzen 2700 CPU-val, a Sapphire Pulse 570 ITX VGA-val, és a Crucial Ballistix Sport LT 3200 DDR4 memóriával? Hálás volnék érte!
Nekem egyszerűen nem fogadja el továbbra sem. Sem az egyiket, sem a másikat. Pedig elméletben minden feltétel teljesül ez alapján."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #2794 üzenetére
"Egyszerre 1db kupont enged, [..]"
Félreértettél. Egyszerre egy kupont használtam. Ám egyedül a "One Mini" csengős, "Fotó" kategóriás kupon vont le kedvezményt.
Valamiért sem a "Tablet", sem a "Monitor" kupon nem működik, de nem értem, hogy miért.
"amúgy az rx 570- hez simán elég a ryzen1600 (jelenleg ezt használom)"
Köszönöm a tippet! Igazából 10 év után cserélem le a PC-met, és hasonlóan hosszú távra tervezek az újjal.
Azért esett a választásom a Ryzen 2600X, vagy 2700 CPU-ra. Ha nem volna olyan drága, akkor a 3. generáció közép, vagy felső kategóriás modelljét választottam volna.
Most - pláne a jelenlegi gépemhez képest - a Ryzen 1600, RX570 kombó abszolút gyors lenne, és elegendő is. De CPU-t egy jó darabig nem kívánok cserélni.
Szerintem a 2. generáció most ár és tartósság szempontjából éppen az a bizonyos "arany középút"."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Baltazár123 #2793 üzenetére
"Van előnye egy helyről rendelni, de az alza normál árai elég magasak szoktak lenni. "
Valóban van előnye, de nem szerettem volna, illetve nem is szeretnék mindent az ALZA-ról megvenni.
Kértem árajánlatot egy helyi szaküzlettől is (~20 éve vannak a piacon, gyári jótállást adnak a cuccokra, szóval hivatalos importőröktől rendel). Nyilván nem fog tudni olyan alacsony árakat mondani, mint az egyes webáruházak, de ha a teljes konfig nem lesz szignifikánsan drágább, akkor valószínűleg nála fogom megvenni.
"Korábban nagyon sokat tudtál volna fogni, sokszor 10e forintot a kupon kombinálással és megrendelés bontással, de az a hajó már elment az alzánál."
Igazából nem probléma. A vásárlást eleve decemberre időzítettem; most leszek szabadságon is, lesz időm nyugodtan összerakni és tesztelni az új gépemet.
Az elmúlt heteim pedig éppen azzal teltek, hogy böngésztem a teszteket, árlistákat, bemutató Youtube videókat, az Árukeresőt, és végül, de nem utolsó sorban a PH! "Milyet vegyek?" topic-jait.
Mire befutott minden info, és kialakult, hogy mit érdemes vennem, el is telt több hét. Közben végetért az ALZA akció - amit az itteni fórumtémákban rendszeresen emlegettek -, de mint említettem, eleve december közepe-végére terveztem az új számítógép vásárlását.
Így volt ez megírva.
Egyébként, ha lehetne, akkor mindent a Konzolvilág-nál vennék meg, mert nekik van helyben szaküzletük is, és rég óta vagyok elégedett törzsvásárlójuk, csak sajnos nem minden hardvert forgalmaznak, amit most kinéztem magamnak!
Szóval még az is lehet, hogy 2-3 üzletből lesz meg a teljes konfig."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #2788 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Egyébként, ha már ott voltam, tesztelgettem a kuponokat. Az itt megadott táblázat szerint.
Tényleg nem is bonyolult ez a "kuponozás".
Viszont létezhet az, hogy a listában a "Sport, szabadidő" alatti kuponokat már deaktiválta az alza? Esetleg az adott legolcsóbb terméket már nem fogadja el "trigger"-nek a kedvezményhez?
A "One Mini" csengővel ugyanis minden további nélkül tudom aktiválni a 4.000 forintos kedvezményt.
A "Tablet" és a "Monitor" kategóriák kódjai, valamint a megadott két termék (Connect IT nano & Premiumcord BNC csati) esetében viszont mindig azt írja ki, hogy az "a kosárban lévő termékre nem használható a kupon".
Pedig a végösszeg meghaladja az 55.000, illetve 70.000 forintos limitet.
Pulse 570 ITX + Ryzen 2700 van a kosárban..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #2781 üzenetére
Köszönöm a gyors választ Mindnyájatoknak!
Szóval egy ~200.000 forintért összeállított új konfig esetén az a pár ezer forintos kuponkedvezmény nem oszt, nem szoroz... Nem baj!
Egyébként éppen ezt a CPU-t néztem ki (vagy a 2600x-et), és erősen gondolkodom, hogy a "Sapphire Pulse 570 ITX" megfelelő lesz egyelőre. Full HD-hez, pár éves játékokhoz tökéletes.. Jelenleg a legolcsóbb 256 Bit-es VGA.
(Később pedig lecserélhetem gyorsabbra, amikor majd "kinövöm".)
Email címekkel trükközni, játékokkal kufárkodni nem akarok, mert a becsületem mindennél többet ér.
Reálisan milyen szállítási idővel kalkulálhatok? (MPL-t választom; ha ők nem találnak otthon, a postán átvehetem a rendelésemet.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kisza25 #2755 üzenetére
Sziasztok!
A napokban tervezem megrendelni a kiválasztott számítógép alkatrészeket. Beleolvastam az előző ~200 hozzászólásba, és jól értem, hogy az ún. "nagy kupon akció", avagy "kuponhalmozás" véget ért?
- Van értelme még egyáltalán bármilyen kupont használni, ha mondjuk egy videokártyát, Ryzen CPU-t, SSD-t, vagy memória kit-et rendelek? Vagy már nincsen értelme ennek az egésznek?
- Ha van értelme még kupont alkalmazni, akkor több féle alkatrész megvásárlása esetén az a jó megoldás, ha külön-külön, egy-egy önálló rendelésben adom le, amit meg szeretnék vásárolni?
Köszönöm az info-kat előre is!"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Mozilla Firefox
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest