- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulasoft
őstag
válasz
Wasquez #53939 üzenetére
Az iVRy semmit.
Az oculus szoftver fogadja az adatokat a fejszettől, és emulál egy rift-s fejszettet.
Ha a játéknak ez elég, akkor csinálja a pc-n számolt képek átküldését a fejszettnek, és fogadja a fejszett jeleit.
Ha a játék steam VR-os, akkor az oculus szoftver en keresztül látja a steam vr egy rift-s-nek az oculusodat, átpasszolja az oculos szoftvernek a képeket az meg elküldi wifin a fejszettnek, és a fejszettől jövő adatokat átadja a steamnek mintha tényleg rá lenne kötve egy rif-s.
Tehát az egy plusz réteg ha lehet mindent ocuus módba futtass, így kihagyhatod a + réteget, de persze a PC VR játékok nagyrésze csak steamvr-al együtt megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Lian Li HydroShift II 360 LCD /FANLESS/ GHS2LCD36W (593931)
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RW (593930)